Chen liping pierdere în greutate

Pierderea în greutate în brațe și burtă

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Bacsis Excesul de greutate în stomac variază de la greutatea coapselor, șoldurilor și brațelor. Datorită apropierii sale de organele majore, grăsimea stomacului - care se numește visceral - îți crește riscul de colesterol ridicat, boli de inimă și diabet de tip 2.

pierderea în greutate în brațe și burtă b12 mic injecții pentru pierderea în greutate

Grăsimea din zonele periferice se numește subcutanată și se află sub piele. Cel mai bun mod de a topi toate aceste kilograme este printr-o rutină de exerciții solide. Prin reducerea greutății generale și tonifierea mușchilor, vei oferi corpului tău un aspect mai slab, mai potrivit. Cardio este important pentru pierderea în greutate la coapse, stomac, șolduri și brațe.

Account Options

Alergarea, urcarea scărilor, înotul, canotajul și ciclismul sunt toate formele bune de ales. Faceți antrenament cu intervale pentru antrenamentele dvs. Începeți cu o încălzire ușoară timp de cinci minute, apoi faceți exerciții la o intensitate ridicată timp de Reduceți intensitatea la 40 de secunde, apoi creșteți-o din nou.

Alternează înainte și înapoi timp de 30 de minute și termină cu o răcire ușoară de cinci minute.

Reducerea grăsimii din burtă

Pasul 2 Vizați toate zonele dvs. Includeți în acest plan cât mai multe exerciții compuse. Acestea lucrează mai mult de un mușchi la un moment dat, ceea ce provoacă o cantitate mare de recrutare.

pierderea în greutate în brațe și burtă cele mai sănătoase suplimente de pierdere a grăsimilor

Adăugarea de mușchi nu numai pierderea în greutate în brațe și burtă vă va îmbunătăți tonul, dar vă va stimula și rata metabolică de repaus. Efectuați exerciții precum ghemuțe, lungi, prese de bancă cu prindere strânsă, scufundări, bucle de răsucire și crăpături de biciclete. Obțineți 10 repetări și faceți patru sau cinci seturi pe exercițiu. Pasul 3 Folosiți tehnica corectă cu exercițiile.

pierderea în greutate în brațe și burtă pierdere în greutate adulți

Mutați greutățile printr-o gamă completă de mișcare și fiți întotdeauna conștienți de poziționarea corpului. Cea mai mică mișcare greșită poate duce la o vătămare.

Pagina principala Sfaturi de slăbire: brațe, burtă, fese. Pierd unde vreau! Brațe, stomac, fese sau chiar picioare.

Pentru lungi, stați cu picioarele împreună și țineți ganterele în părțile laterale, cu palmele orientate în interior. Faceți un pas înainte cu piciorul drept și coborâți-vă în jos, aplecând ambele genunchi la 90 de grade. Nu lăsați genunchiul din față să treacă peste degetele de la picioare sau pe genunchiul din spate să atingă solul în timp ce faceți acest lucru. Ridicați-vă până la poziția de început, repetați cu piciorul stâng și continuați să alternați înainte și înapoi.

2. Construiește-ți stomacul

Mențineți spatele drept și miezul strâns în tot. Pasul 4 Exersați des și într-un program regulat pentru a vedea cele mai bune rezultate.

pierderea în greutate în brațe și burtă pepsi max și pierderea în greutate

Efectuați trei pierdere în greutate hpb la intervale și trei antrenamente de antrenament pentru greutate pe săptămână. Faceți-le în zile alternative una de cealaltă.

Dieta lângă mine - autovehicule-rutiere.ro

Continuați să faceți exerciții fizice în fiecare săptămână pentru a vă asigura că vă veți pierde din greutate din coapse, stomac, șolduri și brațe. Pasul 5 Alătură-te unei ligi sportive de agrement pentru a promova în continuare pierderea în greutate Fotbalul drapelului, mingea de dodge, tenisul, baschetul și hocheiul pe gheață implică o cantitate mare de activitate fizică.

La rândul său, acest lucru vă va spori cheltuielile calorice și va contribui la pierderea în greutate mai mare în toate zonele dvs. Profitați de alte oportunități pentru a vă încadra mai multă activitate în ziua voastră, cum ar fi jocul de prindere în parc, mersul la plimbare seara și parcarea la capătul îndepărtat al parcărilor.

Bacsis Acordă o atenție deosebită dietei tale.

Grăsimea brațelor și picioarelor

Tot exercițiul pe care îl faceți va fi anulat dacă urmați obiceiuri alimentare nesănătoase. Cel mai bine vi se recomandă reducerea aportului zilnic în timp ce mâncați alimente care au o valoare nutritivă ridicată. Bazează-ți dieta în jurul fructelor, legumelor, cărnii slabe, peștilor, cerealelor integrale și produselor lactate cu conținut scăzut de grăsimi.