Scăderea în greutate a apei de oțet de mere; Știri de sănătate

Pierderea în greutate blocată la 180. GREUTATE SĂNĂTOASĂ

pierderea în greutate blocată la 180

Ar trebui să încercați să alegeți o dietă mai sănătoasă și să vă exercitați mai mult. De asemenea, vă puteți schimba obiceiurile și puteți stabili obiective pentru a vă ajuta să vă schimbați stilul de viață. Pierderea în greutate blocată la 180 calca Partea 1 din 4: Mănâncă bine Roagă-ți părinții să te ducă la medic.

Înainte de a aduce modificări obiceiurilor aen liv pierdere în greutate hibridă, ar trebui să vă adresați unui medic. Medicul dumneavoastră vă poate ajuta să determinați cât de mult în greutate să pierdeți dacă slăbiți deja. Medicul dumneavoastră vă poate ajuta, de asemenea, să faceți un plan de slăbire și să vă ajute să vă urmăriți progresul.

Medicul dumneavoastră vă poate recomanda și la un dietetician care vă poate crea un plan de alimentație sănătos.

pierderea în greutate blocată la 180

Alegeți carnea slabă și alte tipuri de surse de proteine. Alegeți carne slabă atunci când decideți ce să mâncați.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

De exemplu, fripturile, burgerii și alte tipuri de carne roșie sunt de obicei bogate în grăsimi deși nu întotdeauna. Alegeri mai bune sunt puiul, peștele și fasolea. Dacă sunteți o fată între 9 și 18 ani sau un băiat între 9 și 13 ani, ar trebui să mâncați de grame de înlocuitor de carne pe zi.

Comentează

Băieții cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani ar trebui să mănânce de grame de înlocuitor de carne pe zi. Aceste porțiuni pot fi mai mici decât obișnuiați.

Mănâncă multe fructe și legume. Dacă de multe ori îți este foame, încearcă să mănânci o bucată de fructe sau legume în loc de gustări preambalate.

Dieta de slăbire

Bastoane de țelină cu unt de arahide, bastoane de morcov sau un măr, în loc de prăjituri, chipsuri sau tort. Alte opțiuni sănătoase includ felii de roșii cu brânză de vaci sau benzi de ardei gras cu humus.

pierderea în greutate blocată la 180

Încercați să optați pentru produsele din cereale integrale cât mai mult posibil. Produsele din cereale integrale sunt produse precum paste integrale, pâine integrală, făină de porumb integrală, orez brun și fulgi de ovăz.

pierderea în greutate blocată la 180

Produsele din cereale rafinate, pe de altă parte, sunt produse precum orezul alb, pâinea albă și pierderea în greutate blocată la 180 obișnuite. Cerealele integrale sunt mai bune pentru dvs. Asta înseamnă că te vor face să te simți mai plin pentru mai mult timp. Fetele între 9 și 13 ani ar trebui să mănânce de grame de produse din cereale pe zi, în timp ce fetele între 14 și 18 ani ar trebui să mănânce de grame. Băieții cu vârste cuprinse între 9 și 13 ani ar trebui să mănânce de grame, iar băieții între 14 și 18 ani ar trebui să mănânce de grame.

Cel puțin jumătate din aceste produse din cereale trebuie să fie compuse din produse din cereale integrale. Optează pentru produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi sau produse lactate care nu conțin deloc grăsimi.

Ciocolata ajută la pierderea în greutate

Dacă aveți ani, ar trebui să primiți 3 căni dintr-un produs lactat pe zi. O ceașcă poate fi o ceașcă de lapte sau iaurt de gramedar și 30 sau 60 de grame de brânză tare sau brânză procesată.

Finisaj exterior Nutriție echilibrată pentru femei: meniu pentru pierderea în greutate timp de o săptămână. Nutriție echilibrată - un angajament de pierdere în greutate și o figură subțire echilibrată pentru o săptămână pentru pierderea în greutate Înainte de a vă familiariza cu meniul timp de o săptămână, este necesar să se înțeleagă liniile directoare de bază pentru pierderea în greutate. Dieta echilibrată pentru pierderea în greutate înseamnă că în dieta dvs. Pentru a reduce greutatea, bărbații și femeile trebuie să fie utilizate cu alimente mai puțin decât cele petreiate. De exemplu, petreceți o zi de calorii, înseamnă să pierdeți în greutate - trebuie să mâncați de calorii pe zi.

Evitați băuturile cu zahăr. Băuturile cu zahăr pot adăuga o mulțime de calorii în ziua ta. Încercați să evitați băuturile sportive, sifonul și sucul de fructe. Mai degrabă lipiți-vă de apă sau chiar de ceai de plante neîndulcit. Dacă nu-ți place apa, poți adăuga o felie de portocală sau puțin suc de fructe pentru a-i da un pic de aromă.

Răspunsul dvs

Urmăriți cât mâncați. Este tentant să vă goliți complet farfuria. Totuși, dacă ești atent la momentul în care ești plin, vei ajunge să mănânci mult mai puțin în total. Evitați alimentele bogate în calorii. În timp ce mănânci un biscuit din când în când este în regulă, ar trebui să mergi după el în fiecare zi pentru a evita să consumi alimente bogate în calorii. Aceasta include, de exemplu, prăjituri, prăjituri, dulciuri și cartofi prăjiți. Lăsați aceste lucruri să fie un deliciu și nu ceva pe care îl mâncați în fiecare zi.

Oțet de mere scăderea în greutate a apei

Partea 2 din 4: Activarea Du-te si te joaca. Ar trebui să faci mișcare timp de cel puțin o oră pe zi. O modalitate de a începe este de a reduce timpul petrecut în spatele unui monitor. Puneți telefonul departe. Ieșiți din spatele computerului.

pierderea în greutate blocată la 180

Ieșiți cu prietenii și faceți ceva activ. Cu toate acestea, dacă nu sunteți obișnuiți să faceți mișcare, puteți începe oricând mic. Începeți cu ceea ce puteți face și mergeți mai departe.

Cum să pregătiți alimentele pentru a arde grăsimi suplimentare în organism

Luați în considerare practicarea unui sport. Nu trebuie să începi să faci sport de top imediat. Puteți pur și simplu să vă alăturați clubului de fotbal local sau clubului de baschet sau să mergeți afară cu câțiva prieteni.

Rugați-vă părinții să vă ajute să găsiți un sport care vă place. Făcând un sport vă mișcați regulat și vă puteți distra, de asemenea, făcându-l. Incearca ceva nou. Poate că nu ți-a plăcut să faci mișcare în trecut pentru că nu ai făcut ceea ce trebuie.

Așadar, poate că tenisul nu este treaba ta. Apoi aveți alte opțiuni mai mult decât suficiente. De exemplu, mergeți la dans, la înot sau la sărituri pe coardă.

pierderea în greutate blocată la 180

Chiar și ceva de genul tir cu arcul și echitația vă vor ține în aer liber și în mișcare. Luați pauze pentru a vă muta.

Slăbește o dată pentru totdeauna

Chiar și momentele scurte de activitate pot duce la mai multă activitate pe zi. Un exemplu: dacă faceți o pauză după ce studiați o vreme, s-ar putea să ascultați adesea muzică sau să jucați un joc pentru o perioadă scurtă de timp. În schimb, mergi la un dans.