Recomandări dietetice și surse alimentare

Pierderea în greutate biotină. Are efect biotina pentru creșterea părului?| Clinicana

Biotina Prezentare generală

Are efect biotina pentru creșterea părului? Biotina este o formă de vitamina B care există în alimente, este o vitamină solubilă în apă și este considerată ca parte a familiei vitaminelor B, este, de asemenea, cunoscută sub numele de vitamina H. Biotina ajută organismul să descompună grăsimile, carbohidrații și alte materiale. Corpul tău are nevoie de biotină pentru a ajuta la transformarea multor nutrienți în energie.

De asemenea, joacă un rol major în menținerea sănătății părului, a pielii și a unghiilor. Într-unul dintre studiile efectuate la Universitatea din Harvard, biotinul a fost considerat unul dintre principalii nutrienți pentru menținerea rezistenței, texturii și aspectului părului.

Biotina în metabolismul grăsimilor și carbohidraților

În plus față de utilizarea acesteia pentru tratarea căderii părului, biotina este de asemenea folosită pentru a trata tipurile de diabet. Alte utilizări includ tratamentul unghiilor fragile, pierderea părului, polineuralgia și alte afecțiuni. Deficitul de biotină poate fi rezultatul malnutriției, pierderii rapide în greutate, hrănire pe tuburi pe termen lung și altor afecțiuni medicale.

Biotina este o formă de vitamină B care există în alimente, este o vitamină solubilă în apă și este considerată ca parte a familiei vitaminelor B, este, de asemenea, cunoscut sub numele de vitamina H. Biotina ajută organismul în descompunerea grăsimilor, carbohidraților și a altor materiale.

Aminoacizi și biotină

Corpul pierderea în greutate biotină are nevoie de biotin pentru a ajuta la transformarea multor nutrienți în energie. Cum poate preveni căderea părului?

pierderea în greutate biotină

Biotina sau vitamina B7, cunoscută și sub numele de vitamina H sau coenzima R, este un compus solubil în apă și unul din complexul de vitamină B. Biotina este importantă în sinteza acizilor grași, glucoză și alți aminoacizi precum valina și izoleucina.

Este considerat esențial pentru procesul biochimic prin care celulele metabolizează nutrienții, cunoscuți pentru a ajuta la controlul nivelurilor de zahăr din sânge.

pierderea în greutate biotină

Biotina ajută de asemenea la întărirea părului și a unghiilor. Keratina este considerată o proteină esențială în organism, și o piatră de temelie în producția părului, pielii și unghiilor.

Recomandat

Biotina îmbunătățește clar infrastructura de keratină din cum să pierzi grăsimea într o lună dumneavoastră. Ca toate celelalte vitamine solubile în apă, biotina nu este stocată în organism. Oricum, bacteriile intestinale produc mai mult decât cerințele necesare organismului.

Simptome de deficiențe: Nu există o analiză de laborator pentru a identifica deficiența de biotină, prin urmare acest caz este diagnosticat de simptomele sale, inclusiv pierderea părului adesea include și pierderea păruluierupție cutanată în jurul ochilor, gurii și nasului și conjunctivită. În ciuda căderii părului, cel mai distins simptom al deficienței biotinei este umflarea feței cu distribuție neregulată a grăsimii și o erupție roșie.

Pot să pierd greutatea din biotină?

Simptomele neurologice includ depresie, oboseală, halucinații, amorțeală la nivelul mâinilor și picioarelor. Există unele dovezi că diabetul poate provoca deficiență de biotină. Deficitul cronic de biotină sau deficiența recurentă poate, de asemenea, să ducă la probleme în sistemul imunitar și să crească riscul de a dezvolta infecții fungice și bacteriene. Biotina este destul de sigură pentru pierderea în greutate biotină oamenilor atunci când este administrată corect, oral.

Biotina este bine tolerată atunci când este utilizată în dozele recomandate.

pierderea în greutate biotină

Ce cauzează deficiența de biotină? Deși deficiența de biotină este rară, totuși aceasta apare, în special pentru persoanele cu probleme metabolice. De exemplu, dependenții de alcool au nivelul de biotină este mai mic decât la alte persoane, în mod similar, nivelurile de biotină sunt mai scăzute la sportivi, pacienți cu epilepsie, vârstnici și bolnavi. Femeile gravide au niveluri mai scăzute de biotină din cauza creșterii cererii de vitamine.

Este posibil să slăbești din biotină?

Urmând o dietă care depinde de albușurile de ou pentru o lungă perioadă de timp produce deficiență de biotină din cauza avidinei, o proteină care există în cantități mari de albușuri de ou crud. Avidin se leagă cu biotina și își reduce biodisponibilitatea. Dozarea biotinei: Admisia recomandată: Deficitul de biotină este considerat rar; prin urmare, FDA nu a stabilit o limită pentru doza recomandată de biotină.

pierderea în greutate biotină

De aceea, doza poate varia în funcție de persoană, vârstă, sex și starea generală de sănătate. Experții recomandă următoarele doze: Orice persoană cu vârsta de cel puțin 10 ani trebuie să primească între 30 și mcg pe zi.

Bebelușii și copiii trebuie să primească: - De la naștere până la 3 ani: 10 până la 20 mcg - La vârsta de 4 ani până la 6 ani: 25 mcg - La vârsta de 7 ani până la 10 ani: 30 mcg - Femeile care alăptează sau sunt însărcinate: 35 mcg Alimente bogate în biotină: Probabil că veți lua suficientă cantitate de biotină pentru corpul dvs.