Pierdere în greutate masculină de 50 de ani

Pierdere în greutate pentru bărbați peste 50 de ani, Program de pierdere în greutate pentru femei de 50 de ani

Conținutul

    pierdere în greutate pentru bărbați peste 50 de ani

    La această vârstă, aveți un metabolism mai mic și un risc mai mare de boli cardiovasculare, gută și cancer de prostată decât omologii dvs. Aceasta înseamnă că, indiferent dacă încercați să slăbești, să crești în greutate sau să rămâi sănătos, trebuie să consumi cantități mai mici de calorii și colesterol decât cineva de o vârstă mai puțin avansată. După vârsta de 50 de ani, va trebui să vă moderați dieta, oricât de serioasă sunteți pentru a pierde în greutate sau a câștiga mușchi.

    pierdere în greutate pentru bărbați peste 50 de ani

    Din această cauză, va trebui să vă restricționați caloric în mod semnificativ pentru a pierde în greutate într-un ritm acceptabil. Faceți un inventar al alimentelor și băuturilor pe care le consumați pe o perioadă de o săptămână și folosiți informațiile nutriționale aplicabile pentru a determina aportul caloric mediu zilnic.

    Cele mai bune exerciții de scădere în greutate de peste 50 de ani Scădere în greutate pentru bărbații de peste 50 de ani Un indicator excelent este indexul de masa corporala, calculat in functie de inaltime si greutatea actuala. Mentinerea unei greutati sanatoase la varste inaintate Sus Doar pentru ca eliminarea kilogramelor in plus este mai dificila in a doua parte a vietii, nu inseamna ca mentinerea unei greutati sanatoase la varste inaintate este imposibila. Dimpotriva, ea poate fi obtinuta printr-o gestionare atenta a stilului de viata. In prima instanta, este important sa aflati cate calorii trebuie sa consumati pe zi, astfel incat sa ramaneti la numarul optim de kilograme. Femeile de peste 50 de ani, care nu depun efort fizic, nu au nevoie de mai mult de de calorii zilnic.

    Dacă aportul dvs. Dacă are mai mult de 3. Pentru a realiza acest lucru, începeți prin a elimina alimentele de gunoi din dieta dvs.

    pierdere în greutate pentru bărbați peste 50 de ani

    Nu numai că acest lucru vă va reduce greutatea cu una în două kilograme pe săptămână, dar vă poate împiedica și să ingerați grăsimi rele care ar putea duce la probleme cardiovasculare.

    Dacă acest lucru nu satisface deficitul dvs. Cea de peste 50 de diete pentru dezvoltarea musculaturii Deoarece nivelurile dvs.

    pierdere în greutate pentru bărbați peste 50 de ani

    Proiectați o dietă de aproximativ 2. Deși acest lucru nu este cu mult mai mare decât valorile zilnice recomandate pentru un adult, va fi suficient pentru creșterea mușchilor, având în vedere metabolismul tău relativ lent.

    Când îți construiești mesele, construiește în jurul alimentelor bogate în proteine, cum franciscan pierdere în greutate federal fi ouă, carne, pește, fasole și tofu.

    Cu toate acestea, încercați să evitați carnea roșie, deoarece are un nivel ridicat de colesterol și dăunător deosebit pentru cineva de vârsta ta.

    pierdere în greutate pentru bărbați peste 50 de ani

    În plus, nu exagera cu proteine; un gram pe kilogram de greutate corporală este un aport zilnic suficient. Indiferent dacă vă ajustați regimul alimentar actual sau construiți de la zero, consultați liniile directoare ale Departamentului Agriculturii din SUA despre grupurile de alimente și mărimile porțiilor.

    pierdere în greutate pentru bărbați peste 50 de ani

    În funcție de vârstă, sex, înălțime și greutate, veți avea nevoie de cantități diferite de fructe, legume și cereale integrale și veți avea limite diferite recomandate pentru consumul de carne roșie, zaharuri și grăsimi.