Mănâncă mai mult grăsime

Obțineți scăderea în greutate abs. Cum să obțineți Six Pack Abs într-o lună / Sport și fitness | Sport, fitness, sănătate și dietă!

Stomac sexy în 2 săptămâni (intens) - Antrenament la domiciliu de 10 minute

Primul pas crucial pentru obținerea unui ABS solid este reducerea conținutului de grăsime din mijlocul secțiunii, astfel încât mușchii săi să se arate. Combinarea dietei cu un regim de exerciții concentrat ab-va întări zona de burtă și vă va păstra aspectul tonificat și dur.

Câteva luni de aderare la o dietă sănătos și de a lucra în aceste abs va plăti absolut - trebuie doar să se angajeze. Consultați Pasul 1 pentru a afla cum să obțineți ABS-ul dorit fără a intra vreodată într-o sală de gimnastică! Cap 1 Pierderea grasimii buricului 1 Consumați alimente întregi. Completarea dieta ta cu alimente care nu au fost procesate și nu au o mulțime de ingrediente artificiale vă va oferi cele mai bune șanse de succes atunci când vine vorba de a pierde în greutate în jurul valorii de mijloc.

Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să gătiți de la zero, în loc să ieșiți să mâncați sau să cumpărați mâncăruri pregătite. În timp ce aceste opțiuni sunt foarte convenabile, este dificil să știți exact ce mâncați. În schimb, cumpărați ingrediente proaspete întregi și gătiți cât mai multe mese pe cât posibil. Mănâncă o mulțime de legume 2 Tăiați carbohidrații procesați.

obțineți scăderea în greutate abs

Consumul de zaharuri rafinate și amidonuri poate duce la creșterea în greutate și la reținerea grăsimilor. Zahărul prelucrat, făina, cartofii, orezul și alte amidonuri elimină substanțele nutritive și fibrele din produs. Cookie-urile, prăjiturile, așchii de cartofi, pâinea albă, pastele și alte carbohidrați procesați determină zahărul din sânge să crească îndepărtați grăsimea subtilă să ducă la reținerea grăsimilor.

Pentru mulți oameni, zona burta este primul loc unde colectează grăsimile. Vestea bună este că, de asemenea, este zona în care oamenii tind să vadă mai întâi rezultatele atunci când încep un regim de scădere în greutate - astfel, oprirea carbohidraților rafinați pentru alternativele de obțineți scăderea în greutate abs integrale vă va ajuta probabil să vedeți rezultatele foarte repede.

Chiar și băuturile răcoritoare ale dietei s-au dovedit a provoca creșterea în greutate, nu ajută la scăderea în greutate. În loc să beți suc de fructe, mâncați fructe întregi; astfel veți obține fibre sănătoase în loc de doar zahăr. Chiar și obiectele etichetate ca "sănătoase" ar putea conține o mulțime de zaharuri rafinate și făină care vor face greu să ia această greutate. S-ar putea să nu pară o afacere mare, dar stresul poate avea un efect enorm asupra formei corpului tău.

Ai timp să te destindi în fiecare zi?

Cum să obțineți abs în formă de V ?

Dacă nu, este posibil ca organismul dumneavoastră să suprasolicite cortizolul, hormonul care este secretat ca răspuns la stresul extrem. Dacă luați măsuri pentru a vă liniști, puteți merge mult spre pierderea kilogramelor care ascund mușchii abdominali.

Figurați care stresori puteți elimina din viața voastră. Sunteți complet programat?

obțineți scăderea în greutate abs

Traversați câteva activități din lista dvs. Renunțați la evenimente, de care nu trebuie să participați, în favoarea uneori de ședere și odihnă. Probabil că nu ți-ai dat seama că odihna te-ar putea ajuta să pierzi în greutate în mijlocul tău, nu-i așa?

Cum să obțineți Six Pack Abs într-o lună

Au ritualuri care te ajută să te relaxezi. Indiferent dacă este vorba de meditație zilnică, timp liniștit în afara aerului proaspăt, o plimbare cu câinele pe care nu o sari niciodată, sau o baie fierbinte seara, au un ritual care vă ajută să vă liniștiți când vă simțiți stresați. Aflați cum să respirați corect. Luând respirații superficiale, spuneți-vă creierului că corpul dumneavoastră este sub stres, iar glandele suprarenale ajung în forță pentru a produce cortizol.

Este foarte important să respirați corect - adică din diafragmă. Când inspirați, burta trebuie să se deplaseze spre exterior, iar atunci când expiră, ar trebui să se retragă. O lipsă de somn obțineți scăderea în greutate abs determina oamenii să câștige și să mențină greutatea burții obțineți scăderea în greutate abs două moduri. În primul rând, accentuează corpul, provocând supraproducția cortizolului. În al doilea rând, reduce scăderea inhibării, făcându-i pe oameni mai multe șanse de a supraindica în alimentele pe care le-ar fi în mod normal să se abțină de la a mânca.

Dacă dormiți suficient, vă puteți trezi devreme, puteți mânca un mic dejun sănătos și puteți lua decizii solide pentru prânz și cină. Dacă nu dormiți suficient, sânul tău lipsit de somn va fi mult mai probabil să obțineți scăderea în greutate abs să vă trezească corpul, consumând prea multă sare sau zahăr rafinat sau făină. Soluția este de a obține o bună 7 la 9 ore cât mai des posibil.

Încercați să mergeți la culcare în același timp în fiecare noapte și să vă ridicați în același timp în fiecare dimineață. Oversleeping poate avea, de asemenea, un efect negativ asupra sănătății dumneavoastră, așa că încercați să vă ridicați după 9 ore, decât să vă lăsați să dormiți pentru 10 sau mai mult.

Dacă vă aflați în mod constant în somn peste zece ore pe noapte, poate doriți să consultați un medic pentru a vă asigura că nu aveți o problemă de sănătate subiacentă.

8 moduri de a obține abs mari - fără greșeli - Pierdere În Greutate

Începeți ziua cu un mic dejun sănătos, este o modalitate importantă de a reduce nivelul. Asta pentru că consumul de calorii nutritive bogate în primul lucru vă va face să vă simțiți plini și energizați de ore. Sari peste această masă vă va face mai multe sanse de a mânca un prânz mare și cină, cu gustări între ele. Începeți ziua liberă cu următoarele alimente: Făină de ovăz. Practica de a bea multă apă vă va ajuta să ardeți caloriile mai repede și să vă păstrați corpul în stare bună pentru următorul pas important în obținerea de abs acasă - construirea acelor mușchi!

obțineți scăderea în greutate abs

Pe de altă parte, evitați să beți orice băutură care va adăuga calorii la dieta dumneavoastră. Nu beți sucuri, alcool, băuturi răcoritoare sau alte băuturi cu un conținut ridicat de calorii.

Cap 2 Construirea muscle ab 1 Faceți abdomene. Acesta este unul dintre cele mai bune exerciții pe care le puteți face pentru a începe să vă consolidați absul imediat, în casa dvs. Nu aveți nevoie de echipament special - doar un loc confortabil pe podea. Iată cum se poate face acest lucru: Lie pe podea cu genunchii îndoiți și picioarele tale ferm plantate. Trageți-vă mâinile peste piept. Folosind mușchii ab, ridicați capul și torsul superior în sus și înainte, astfel încât umerii să părăsească podeaua.

Întrerupeți-vă la vârf, apoi încetiniți-vă încet. Nu vă ridicați spatele de pe podea, deoarece acest lucru vă poate face să vă deplasați.

Faceți 3 seturi de 20 de abdomene pentru a începe. Ieșiți în aceeași poziție pe care o utilizați pentru a face abdomene regulate, cu genunchii îndoiți și cu brațele încrucișate peste piept. De data aceasta, crăpați-vă într-o parte, deplasându-vă capul și brațele la stânga sau la dreapta genunchilor.

Provocarea de Anul Nou: Diagrama abs de 30 de zile

Curățați pe aceeași parte pentru zece până la douăzeci de repetări, apoi treceți la cealaltă parte. Faceți două până la trei seturi. Acest exercițiu ar putea părea ușor, dar veți simți arderea care vă spune că faceți ceva corect! Acesta este un exercițiu bun de făcut dacă sunteți îngrijorat de a face ca musculatura dvs. Lie pe podea pe stomac, cu picioarele întinse în spatele tău.

Ridică-te pe antebrațele tale. Coatele ar trebui să fie direct sub obțineți scăderea în greutate abs dvs. Ridicați trunchiul și picioarele, astfel încât brațele și vârfurile să țină în greutate corpul.

Ar trebui să vă simțiți mușchii dvs. Țineți poziția timp de 30 de secunde. Încercați să repetați această mișcare de ori. Lucrați până când rămâneți în scânduri până când veți putea să-l țineți pentru un minut întreg. Ieșiți în aceeași poziție pe care o presupuiți pentru scheletul de bază. De data aceasta, vă ridicați pe o singură antebraț - fie la dreapta, fie la stânga - și îndreptați cealaltă mână spre cer. Corpul și capul trebuie să fie întoarse lateral. Țineți poziția timp de 30 de secunde, apoi faceți același lucru pe cealaltă parte.

Partea laterală întărește mușchii oblici de pe ambele părți ale abdomenului. Ieșiți-vă pe spate, cu brațele la o parte și cu picioarele întinse. Ținând picioarele împreună și spatele drept, ridicați picioarele de pe podea până ating pierdere în greutate sănătoasă curățați acasă unghi de 90 de grade. Țineți-le pentru o bătaie, apoi coborâți-le înapoi la podea.

Faceți 3 seturi de 15 lifturi de picior. Puteți obțineți scăderea în greutate abs, de asemenea, alternante picior ascensoare, ridicarea un picior la un moment dat în rotație.

Cum să obțineți Six Pack Abs într-o lună / Sport și fitness | Sport, fitness, sănătate și dietă!

Faceți acest exercițiu mai greu prin atașarea greutăților la gleznele dvs. Lie pe spate cu genunchii îndoiți, astfel încât gâtul tău să fie paralel cu podeaua. Îndreptați-vă piciorul stâng și aduceți-vă cotul stâng și genunchiul drept împreună, răsuciți corpul.

obțineți scăderea în greutate abs

Apoi, îndreptați piciorul drept și aduceți cotul drept la genunchiul stâng și repetați repetările. Lie pe podea pe spate cu genunchii îndoiți. Ridicați ușor capul spre piept. Trageți piciorul stâng în piept și apucați-l cu mâinile. Apoi, ridicați piciorul drept la un unghi de 45 de grade, țineți apăsat câteva secunde, apoi schimbați picioarele. Efectuați exerciții cardiovasculare, cum ar fi alergarea, mersul pe jos, ciclismul și înotul, de câteva ori pe săptămână.

Amintiți-vă că organismul dvs. Cât timp faceți cardio depinde de intensitatea exercițiului. Cap 3 Obținerea de rezultate solide 1 Lucrați de 3 ori pe săptămână. Dezvoltați o rutină pentru ca absul dvs. Nu lucrați pe abs în fiecare zi; muschii au nevoie de o zi între antrenamente pentru a se odihni și pentru a se repara pentru a-și câștiga forța. Scopul de a-ți exersa mușchii în fiecare zi sau la fiecare 3 zile. În zilele voastre în afara exercițiilor ab, exersați alte grupuri musculare, cum ar fi spatele, pieptul, glutele, cvadricepsul, hamstrings și umeri.

obțineți scăderea în greutate abs

Dezvoltarea rezistenței întregului corp vă va ajuta, de asemenea, să vă mențineți ferm. Concentrați-vă pe a merge tot în fiecare dată când lucrați afară. Când observați că exercițiile dvs. Adăugați mai multe repetări, mergeți mai repede sau adăugați o anumită greutate amestecului. Dacă nu, probabil că veți plănui în loc să vedeți rezultatele dorite. Noțiuni de bază abs nu este o fată ușoară, și vor exista cu siguranță zile când te-ai săturat de a lucra atât de mult la ea. Aveți un ABS puternic și frumos, este întotdeauna o lucrare în desfășurare, și este în regulă dacă vă întoarceți din când în când.

Acestea fiind spuse, este important să aveți niște trucuri în mânecă pentru a rămâne motivați și să vă alegeți înapoi când sunteți gata să renunțați. Stabilirea unor obiective cu un prieten poate fi un ajutor uriaș - vă puteți suna reciproc și să vă compliceți, să aveți sesiuni de antrenament împreună și sfaturi comerciale care să funcționeze pentru dvs.

Au o zi programată a săptămânii când tu și prietenul tău faceți un antrenament ab împreună. Nu veți vrea să vă întoarceți pe prietenul dvs.!

Cum să obțineți abs acasă - eduCum

Spuneți-vă că urmați această rutină - mâncați sănătoși, dormiți bine, beți apă și exersați - timp de 2 luni. Dacă nu vă place ceea ce vedeți după două luni, vi se permite să vă opriți. Când începeți să vă vedeți micsorarea taliei, tratați-vă cu ceva frumos pentru a vă motiva să continuați. Ați putea cumpăra o nouă pereche de pantaloni, o cutie drăguță de ceai verde sau vă puteți trata într-o noapte de film.

Doar nu lasa-ti indulgenta sa fie prea mare in calorii - asta va neglija toata munca ta grea!