În primul rând, consumă mai puține calorii

O trambulină vă ajută să pierdeți în greutate, Trambulinarea te ajută să slăbești, Top citite acum

Beneficiile exercițiilor cu trambulină: Dacă ai crezut că trambulina este doar pentru copii, te-ai înșelat absolut! Trambulina nu este doar un alt element pentru copii în timpul petrecerilor de ziua de naștere, ci funcționează ca un echipament eficient care vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să vă formați corpul într-o perioadă scurtă de timp.

Dacă vă plictisiți de exercițiile actuale de slăbire pe care le-ați făcut, utilizarea trambulinei va adăuga cu siguranță o mulțime de distracție regimului dvs.

Și când vă bucurați de ceva, aveți tendința de a vedea rezultate mai bune. La fel ca orice alt antrenament cardio și aerob, exercițiile cu trambulină vă pot ajuta să vă consolidați organele și să vă ridicați ritmul cardiac ca niciodată.

Pe măsură ce rămâneți în mișcare constantă în timp ce săriți pe o trambulină, veți îmbunătăți circulația sângelui în corpul dvs.

cele mai multe pierde înregistrarea în greutate pierdere de grăsime de 10 puncte înainte și după

Saltul constant este, de asemenea, minunat pentru picioare și coapse. Adăugați mișcări ale brațului și nu numai că veți adăuga un pic mai multă distracție antrenamentului, dar îl veți face și mai interesant.

Dacă doriți să vă faceți exercițiul dificil, folosiți greutăți pentru gleznă! Vă pot garanta că veți vedea rezultate eficiente mai devreme decât v-ați imaginat. De ce ar trebui să faci mișcare pe o trambulină? Există atât de multe modalități de a face mișcare, dar ce este atât de special la antrenamentele cu trambulină? Să aflăm!

Mini-trambulinele te ajută să slăbești?

Exercițiul pe o trambulină vă poate ajuta să slăbiți ca niciodată. Întrucât exercițiile de trambulină necesită de cele mai multe ori să săriți, cu siguranță veți arde acea grăsime în cel mai scurt timp. Vă va stimula metabolismul și vă va ajuta să digerați mai repede mesele. A petrece doar minute pe trambulină este aproape egal cu a alerga o milă?

Nu sună grozav? Dacă nu aveți suficient spațiu pentru a alerga sau a alerga sau chiar pentru a vă plimba rapid, considerați că trambulinele sunt echipamentul suprem pentru pierderea în greutate.

  • Cel mai bun supliment pentru a pierde grăsimea buricului
  • Sarind pe un mini-trambulină poate da antrenament un impuls literal, precum și vă ajută să pierdeți în greutate.
  • Mini-Trampoline vă ajută să pierdeți greutatea? - The healthy post
  • Mini-trambulinele te ajută să slăbești? - Sănătate -

Puteți tonifica mai multe zone ale corpului, cum ar fi picioarele, coapsele și stomacul, dacă sunteți suficient de sârguincios. Exerciții de bază cu trambulină: Iată tot ce trebuie să știți despre antrenamentul cu o trambulină: 1.

Salt și întindere: Înainte de a începe antrenamentul, este întotdeauna mai bine să te întinzi. Medicii și experții au sfătuit întotdeauna oamenii să se întindă înainte de a se antrena, deoarece vă protejează de orice fel de rănire în timpul exercițiilor.

Tot ce trebuie să faceți pentru aceasta este să întindeți ambele brațe în același timp în timp ce săriți. Puteți modifica întinderile dacă doriți și dvs. Încercați să faceți unele deasupra capului și altele chiar în fața dvs. Ține-ți picioarele drepte și repetă de câte ori este posibil pentru tine fără să te odihnești. Exerciții de întindere de bază: De asemenea, puteți încerca câteva exerciții interesante de întindere cu ajutorul unei trambuline.

Pentru aceasta, nu veți folosi trambulina exact, ci cu siguranță ca un element de sprijin pentru a vă sprijini pe tot parcursul. Tot ce trebuie să faceți este să vă întindeți plat pe pământ, cu picioarele care ajung până la trambulină. După aceasta, puteți ridica picioarele în sus și apoi le aduceți înapoi ușor pe trambulină.

Considerații Jumping pe o mini-trambulină poate da antrenamentului dvs.

Intinderile sunt destul de simple și pot fi modificate și ele. De asemenea, nu uitați să vă întindeți de câteva ori.

Salturile Cu Mini-Trambulină Vă Ajută Să Pierdeți În Greutate?

Jogul de bază: Cel mai simplu exercițiu pe trambulină este să faci jogging pe el. Va trebui să începeți acest lucru ridicând fiecare picior de pe sol alternativ și jogging încet. Aduceți fiecare dintre brațele opuse în timp ce jogați. Acest lucru va face antrenamentul mult mai eficient.

  1. Pierdeți greutăți care se ridică în siguranță Sări pe o trambulină pentru a pierde în greutate poate părea prea bine pentru a fi adevărat.
  2. Considerații Sărind pe o mini-trambulină vă poate da antrenamentului un impuls literal, precum și vă poate ajuta să pierdeți în greutate.

Nu numai că ritmul cardiac va fi crescut, dar vă va oferi și un antrenament aerob excelent. Pentru a începe, puteți face jogging timp de 3 minute și vă puteți odihni un minut. Faceți alte 3 minute de jogging după care puteți trece la următorul exercițiu.

CÂTĂ GREUTATE VOI PIERDE SĂRIND PE O TRAMBULINĂ? - EXERCIȚII CARDIO -

Saltul de bază: Basic Bounce este simplu la fel ca numele său și este perfect pentru toți începătorii. Pentru a face acest lucru în mod corect, tot ce trebuie să faceți este să urcați pe trambulină și să începeți să sară! Într-adevăr, este atât de simplu!

POP-IT Gigantic la SCOALA ?! Profesoara ne Uimeste !

Acest lucru nu numai că vă ajută să ardeți calorii, ci și să pierdeți greutatea suplimentară. De fiecare dată când săriți, încercați să atingeți aceeași înălțime. A face repetări în timp ce săriți este o modalitate excelentă de a vă exercita corpul.

De exemplu, săriți de 30 de ori pe trambulină, vă odihniți cu 10 secunde și vă întoarceți cu încă În acest fel, nu numai că vă veți bucura de antrenament, dar vă veți acorda și timp pentru a vă recupera.

CÂTĂ GREUTATE VOI PIERDE SĂRIND PE O TRAMBULINĂ? - EXERCIȚII CARDIO - 2021

Salt și lovituri: După ce ați terminat cu mișcarea de bază, este timpul să duceți lucrurile la un alt nivel! Da, vorbesc despre combinarea săriturilor cu loviturile.

Tot ce trebuie să faceți este să ridicați piciorul drept și să dați cu piciorul în timp ce săriți.

slimmarea corpului vlcc pierdere de greutate de soia

Alternează acele picioare de fiecare dată când tragi în aer. Adu-l jos odată ce aterizezi.

Vă poate ajuta o mică trambulină să slăbiți ?

Acest exercițiu nu este atât de simplu, deoarece vă poate crește cu adevărat ritmul cardiac și vă poate epuiza complet. Acesta este motivul pentru care este mai bine să o faceți cu intervale.

Repetați acest exercițiu de câte ori puteți și repetați și repetările. Acest lucru nu numai că vă va ajuta să vă dezvoltați forța și flexibilitatea, ci și să ardeți o mulțime pierderea în greutate și mirosul corpului calorii.

Salt Off: Următorul exercițiu se numește jump o trambulină vă ajută să pierdeți în greutate Acesta este super distractiv de făcut! Tot ce trebuie să faceți este să urcați pe trambulină și să săriți în sus și în jos de câte ori doriți.

Acest lucru va avea un efect excelent asupra corpului dvs. Ați putea face 20 de sărituri, 10 atingeri de la degetele de la picioare și apoi repetați totul. Chiar dacă aceste mișcări s-ar putea să nu vină foarte natural pentru dvs. Diverse răsuciri: Cine a spus că nu poți să-ți tonifiezi mușchii și să-ți lucrezi abdomenul folosind trambulina?

Este posibil să faceți acest lucru adăugând câteva răsuciri la bounces.

10 beneficii uimitoare ale exercițiilor cu trambulină pe corpul tău - Ingrijirea Pielii -

Tot ce trebuie să faceți în acest scop este să vă răsuciți cu atingerile genunchiului. De obicei, ne mișcăm mâinile pentru a atinge genunchii, dar puteți face ceva diferit răsucind trunchiul și aducând cotul opus spre genunchi pe măsură ce continuați săriți. De asemenea, ați putea încerca să săriți în aer și să vă răsuciți întregul corp.

Pentru a profita la maximum de acest o trambulină vă ajută să pierdeți în greutate, vă sugerez să vă mișcați nucleul. Încercuiește-ți brațele: Dacă ați urmărit vreodată bebeluși și copii mici sări pe trambulină, atunci trebuie să-i fi văzut sărind cu brațele creând un cerc asemănător.

Exerciții de trambulină pentru pierderea în greutate

Aceasta este o mișcare care bate, care îi ajută să sară puțin mai sus. Acest lucru vă va ajuta cu siguranță să ardeți o mulțime de calorii într-un interval scurt dimensiunea pantofului după pierderea în greutate timp. Tot ce trebuie să faceți este să măriți repetările. Jucați-vă și bucurați-vă de acest lucru cât puteți.

Cu cât te bucuri mai mult, cu atât este mai bine pentru tine și corpul tău. Atingeți acele degete: Una dintre cele mai bune modalități de a face mișcare pe trambulină este să vă atingeți degetele de la picioare.

Săriți în aer în timp ce vă aflați pe el.

turcia slimming tea cauze de pierdere în greutate inexplicabilă

Asigurați-vă că saltul este ridicat. În timp ce faceți acest lucru, împingeți picioarele în afară și extindeți-le drept în fața dvs. În timp ce faceți acest lucru, atingeți degetele de la picioare cu vârful degetelor în același timp.

Puteți alterna și schimba laturile în următorul salt. Păstrați-vă picioarele drepte când aterizați pe pământ.

Faceți acest lucru de câte ori este posibil și încercați să nu vă odihniți la mijloc.