Eliminați grăsimea

Modalitatea naturală de a pierde grăsimea de sân. Cele mai bune modalități de a pierde greutatea din sânii și spatele

Mit: Dieta slabă și inactivitatea sunt singurii care contribuie la grăsimea de pe burtă Există o mulțime de scheme de ajustare rapidă care promit să scape de acea greutate plictisitoare din mijlocul tău.

Sună grozav în teorie - abs de la spălătorie în șase săptămâni?

Să aflăm cum să vă mențineți sânii în timp ce pierdeți în greutate, astfel încât să nu se lase?

Da, vă modalitatea naturală de a pierde grăsimea de sân - dar se bazează adesea pe mituri despre grăsimea de pe burtă, care pur și simplu nu sunt adevărate. Aici, clarificăm confuzia pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine dușmanul cu care vă confruntați - și cum să scăpați definitiv de el. Mitul: Este la fel ca orice alt tip de grăsime corporală De fapt, este mult mai periculos. Are chiar și propriul său nume: grăsime viscerală față de grăsimea subcutanată, care este grăsimea care poate fi găsită în altă parte a corpului.

Pierdeți adolescenții cu grăsime din burtă - Pierdeți grăsimea cu vărsături pentru adolescenți

Se găsește între organele interne și a fost legată de tot felul de probleme de sănătate, inclusiv rezistența la insulină și diabetul de tip 2, bolile cardiovasculare și cancerul de sân la femei, potrivit Harvard Health Publishing. Este, de asemenea, conectat la cancerul colorectal, apneea de somn, hipertensiunea arterială și moartea prematură, conform Clinicii Mayo.

Deci, de unde știi dacă grăsimea ta din burtă se află în zona de pericol? Măsurați în jurul stomacului, chiar deasupra osului șoldului. Potrivit Clinicii Mayo, o talie mai mare de 40 inci pentru bărbați și 35 inci pentru femei este un semn al grăsimii nesănătoase din burtă. Lectură conexă Cele 4 cele mai bune moduri de a măsura grăsimea abdominală - și un instrument de evitat 2.

6 mituri despre grăsimea de pe burtă cu adevărat trebuie să nu mai crezi

Mitul: Exercițiile abdominale vizează grăsimea din burtă Nu ar fi grozav dacă eliminarea a de abdomene pe zi garantează stomacul plat?

Din păcate, nu așa funcționează. Dar tu poate sa antrenează-te activ și dezvoltă-ți mușchii abdominali, astfel încât, pe măsură ce nivelul global de grăsime scade, tonusul tău muscular să devină mai vizibil ", spune el. Așadar, dedicarea timpului de gimnastică exercițiilor de bază nu este o risipă.

Metode naturale de a reduce dimensiunea sanilor

Cu siguranță vă va strânge mușchii abdominali și vă va consolida mijlocul - dar va trebui să vă reduceți grăsimea în general pentru ca aceste rezultate să devină vizibile.

Mitul: Cardio este cel mai bun mod de a pierde grăsimea din burtă Deoarece crunch-urile nu vor face treaba, este cardio cea mai bună abordare? Un fel - asigurați-vă că încorporați intervale față de cardio la starea de echilibru, cum ar fi jogging sau ciclism într-un ritm constant.

Fă-o singur De ce am pierdut în greutate piept. Reducerea dimensiunii sânilor: Cauze și caracteristici. De ce țâțele s-au redus atunci când pierderea în greutate Fiecare fată care dorește să piardă în greutate, mai devreme sau mai târziu începe să-și facă griji problema conservării formei sânului.

S-a dovedit că acest tip de antrenamente HIIT antrenament pe intervale de intensitate ridicată reduc acea grăsime încăpățânată din secțiunea medie.

În plus, se pare că afectează în mod specific grăsimea abdominală. Un studiu publicat în Procedurile clinicii Mayo în septembrie a comparat efectele a 30 până la 60 de secunde de exerciții de intensitate ridicată urmate de unu până la cinci minute la o intensitate scăzută, pentru un total de patru până la opt intervale și antrenament continuu de intensitate moderată asupra procentului de grăsime corporală și a grăsimii din burtă procentual, printre alți markeri.

Cum să-ți pierzi grăsimea la sân |

Cercetătorii au descoperit că grupul HIIT a pierdut mai multe grăsimi abdominale și mai multe grăsimi corporale.

Câtă grăsime corporală aveți? Dar nu vrei să te transformi doar într-o mașină HIIT - ar trebui să urmărești să încorporezi și antrenament de rezistență, pentru a-ți construi puterea și, la rândul tău, pentru a-ți stimula metabolismul.

simțiți vă ca nu pierdeți niciodată în greutate

Lectură conexă Acest antrenament HIIT la domiciliu de 20 de minute ajută la explozia grăsimii din burtă 4. Considerați-le clickbait. Dar există câteva linii directoare privind alimentația sănătoasă care ar putea ajuta. Dieta mediteraneană - care prioritizează consumul de fructe, legume, cereale integrale și grăsimi sănătoase - s-a dovedit că reduce grăsimea din burtă mai eficient decât o dietă cu conținut scăzut de grăsimi, potrivit unui studiu publicat în august în Jurnalul de Hepatologie.

Cum să-ți pierzi grăsimea la sân

Sunteți gata să adoptați o dietă mediteraneană? Începeți cu acest plan de masă de șapte zile. Alimentele bogate în fibre cum ar fi fructele, ovăzul, nucile și cerealele integrale s-au dovedit în special că scad nivelul de grăsime viscerală, potrivit unui studiu publicat în aprilie în Jurnalul American de Nutriție Clinică. Pe de altă parte, există cu siguranță alimente de evitat dacă doriți să vă subțiați.

sunt arzătoare grase bune pentru tine

Scauzzo spune să aveți grijă de alimentele procesate sau alimentele cu zaharuri procesate adăugate, deoarece acestea pot crește grăsimea din burtă. Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente modalități de gestionare a greutății? Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele!

spray de pierdere a grăsimilor de grăsime

Mitul: Formatorii de talie sunt o modalitate eficientă de a scăpa de grăsimea de pe burtă În ciuda a ceea ce mulți celebri și influențatori ai rețelelor de socializare v-ar dori să credeți, purtarea unui antrenor de talie - sau o îmbrăcăminte constrângătoare concepută pentru a vă transforma mijlocul într-o formă de clepsidră - nu este o idee bună.

Nu, mulțumesc. De asemenea, pot avea efecte secundare mai grave, cum ar fi împingerea organelor în poziții nenaturale, fracturarea coastelor și lipsirea corpului de oxigen.

6 mituri despre grăsimea de pe burtă cu adevărat trebuie să nu mai crezi - Sănătate -

Și, deși este posibil să reușiți să obțineți acea formă de clepsidră în timp ce antrenorul de talie este pornit, nu există nicio modalitate de ao menține pentru totdeauna. Când îl scoateți, corpul dvs.

Mit: Dieta slabă și inactivitatea sunt singurii care modalitatea naturală de a pierde grăsimea de sân la grăsimea de pe burtă Dieta și exercițiile fizice sunt cu siguranță două piese ale puzzle-ului, dar nu sunt singurii factori.

Alte patru includ: Dormi: Obținerea suficientă a ochilor închiși vă poate ajuta să faceți alegeri alimentare mai bune în timpul zilei. Potrivit Fundației Naționale a Somnului, lipsa somnului poate duce la supraalimentare, deoarece nivelurile hormonului stimulator al poftei de mâncare cresc grelina și nivelurile hormonului care suprimă pofta de mâncare leptina scad atunci când nu sunteți bine odihnit.

În plus, un studiu publicat în mai în Obezitatea descoperit că dormit între șapte și opt ore în fiecare zi a dus la creșteri mai scăzute de grăsime viscerală decât a dormi mai mult sau mai puțin timp.