Mai mult somn pentru a pierde mai mult in greutate

Greutatea pierde mai mult

Conținutul

    Autor: Dr. Pe langa reducerea numarului de calorii si exercitiile fizice, somnul este important in lupta cu cresterea in greutate.

    Evident, daca dormiti, nu mai mancati. Dar este mai mult decat atat.

    greutatea pierde mai mult

    Asadar, persoanele somnoroase ar putea fi, de fapt, mai infometate decat cele care sunt odihnite si au tendinta de a se refugia in mancare, in special alimente bogate in grasimi si carbohidrati. Cei mai multi adulti ar trebui sa doarma cel putin sapte ore pe noapte, unele persoane avand nevoie chiar de noua ore, potrivit National Sleep Foundation. Dar intre serviciu, casa si copii, ce am putea face ca sa dormim mai mult?

    greutatea pierde mai mult

    Faceti miscare in mod regulat, dar cu cateva ore inainte de somnca sa aveti suficient timp de relaxare. Creati un ritual de adormire de relaxare, faceti o baie sau ascultati muzica de relaxare. Evitati, totusi, sa consumati alcool, pentru ca acesta ar putea sa va impiedice sa adormiti, o optiune mai buna ar fi o cana de ceai din ierburi.

    greutatea pierde mai mult

    Si faceti toate pregatirile necesare: Asigurati-va ca dormitorul este racoros, intunecat si confortabil, fara gadget-uri sau dispozitive electronice. Acestea ar fi cateva exemple pentru o buna igiena a somnului, masuri care ar trebui sa va ajute greutatea pierde mai mult adormiti mai repede si sa nu va treziti in timpul somnului.

    Si nu uitati, daca va odihniti va veti simti mai bine pe parcursul zilei, si posibil, veti pierde si in greutate.

    Sus O ora in plus de dormit noaptea ar putea ajuta o persoana sa slabeasca aproximativ 6. Rezultatele variaza pentru fiecare persoana in parte, dar somnul mai poate ajuta intr-un alt mod: exista dovezi ca prea putin somn poate creste pofta de mancare. De asemenea, somnul insuficient poate declansa sau intensifica stresuldeoarece organismul produce mai mult cortizol, hormon ce contribuie la procesul de ingrasare. Serviti micul dejun in fiecare zi Sus Un obicei comun al persoanelor care slabesc cu usurinta si isi mentin silueta este acela de a manca micul dejun in fiecare zi. Majoritatea oamenilor cred ca daca sar peste masa de dimineata reduc si caloriile, dar ajung, de obicei, sa manance mai mult de-a lungul zilei.