Care este cel mai eficient antrenament pentru slabit – cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati?

Exercitii pt slabit la sala, Rutină de antrenament pentru slăbit - Myprotein

Cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati — care este cel mai eficient antrenament pentru slabit?

  • Este bere bună pentru a pierde greutatea
  • Vreau sa slabesc doar la burta
  • Scaderea brusca in greutate cauze

Sa facem cunostinta cu cei 3 concurenti: HIIT, sau High Intensity Interval Training, este o tehnica de antrenament cardio si consta in alternarea intervalelor de antrenament de intensitate redusa si controlata, cu cele de intensitate sporita. Perioadele de antrenament de intensitate mare sunt foarte eficiente pentru arderea grasimilor, iar combinate cu cele de intensitate redusa permit recuperarea organismului.

Antrenamentul cardio consta intr-o serie de exercitii fizice ale caror scop este de a fortifica aceeasta legatura. Ele se desfasoara pe o perioada mai mare de timp si fac inima sa bata cu putere.

Rutină de antrenament Myprotein pentru bărbați

Acest lucru sporeste circulatia sanguina pentru a furniza cantitati optime de nutrienti si oxigen fiecarei celula a corpului.

Nu are exercitii pt slabit la sala ce exercitii sau forma de antrenament alegi: alergatulmersul pe bicicletadansul, tenisul, atata timp cat iti pune sangele in miscare.

Pentru a ne mentine tonsului, elasticitatea, un echilibru bun chiar si pe masura ce inaintam in varsta, antrenamentul cu greutati ar trebuie sa fie nelipsit din orice plan de exercitii.

slimming body wrap melbourne

Stiinta a investigat prin diferite studii si cercetari gradul de eficienta a acestor forme de antrenament. Dar, inainte de a ne grabi sa tragem concluziile, este important sa stabilim ca antrenament nu este totul in lupta cu kilogramele in plus!

Cum stii daca antrenamentul tau la sala e bun pentru slabire si tonifiere?

Daca vrei sa ajungi la greutatea ideala, cel mai important pas este sa adopti o dieta in concordanta cu acest obiectiv. Cu alte cuvinte, este necesar sa adopti o alimentatie sanatoasa!

poți să pierzi în greutate din brațele tale

Antrenamentele vin sa completeze eforturile de pierdere in greutate. Asadar, daca vrei rezultate cat mai rapide, trebuie sa stii care dintre cele 3 forme de antrenament este mai eficienta sau mai potrivita obiectivelor tale: 1.

Ambele detaliaza pas-cu-pas pe zile cele mai bune antrenamente metabolice de forta si sunt dovedite sa functioneze excelent pentru sute de barbati si femei din toata tara. Acest efectul numit EPOC despre care iti vorbeam si mai sus e motivul pentru care HIIT-ul arde mai multe grasimi decat antrenamentul in ritm constant, chiar daca dureaza mult mai putin.

Cardio Antrenamentul cardio este foarte accesibil si eficient atunci cand vine vorba de slabit. Conditia este sa creezi un deficit caloric.

Top 5 Antrenamente pentru Slabit - Cele mai Bune Programe

Acest lucru presupune sa topesti mai multe calorii decat consumi. Pentru a desfasura un antrenament cardio nu ai nevoie de cunostinte vaste in materie de fitness.

Vreau Exercitiile Ei bine, am sa iti dau astazi cateva chei de verificare pe care sesiunile tale de sala ar trebui sa le ideplineasca pentru a fi eficiente sa arda grasime in zonele cu probleme si sa-ti contureze muschii tonifiati in punctele cheie. Pana la urma cel mai aiurea e sa faci sa te duci la sala, chiar daca ai avut o zi nebuna la servici, sa tragi de tine si sa transpiri si totusi dupa luni de zile sa arati la fel, cu acelasi strat mandru de grasime pe coapse, cu aceeasi talie mare si aceleasi brate moi si gelatinoase. Pentru a fi eficiente, pentru a topi grasime si a intari muschii, pentru a te aduce la kilogramele pe care le doresti in timp ce carnea sta tare pe tine si ai forme definite, antrenamentele la sala trebuie sa indeplineasca CUMULATIV urmatoarele principii: Cheia 1.

Alergatul, de pilda, in aer liber sau pe banda de fitness, este suficient. Daca ceea ce-ti doresti nu este doar sa pierzi in greutate, ci sa fii in forma, antrenamentul cardio nu este nici pe departe cea mai eficienta forma de antrenament.

Consumul de energie post antrenament este destul de mic, in cazul antrenamentelor cardio. Acest lucru inseamna ca vei arde un numar mare de calorii in timp ce te antrenezi si foarte putine calorii dupa incheierea antrenamentului. In plus, este mai usor decat iti imaginezi sa mananci caloriile topite dupa un antrenament cardio. Sa zicem ca topesti in jur de de calorii dupa 30 de minute de alergare.

Alex Healthy

Un iaurt, cateva nuci si seminte si un fruct vor fi suficiente pentru a acoperi caloriile consumate. Asta nu inseamna ca nu ar trebui sa mananci dupa antrenament. Dar aceasta forma de exercitiu nu topeste atat de multe calorii pe cat si-ar dori cei mai multi dintre noi.

In sfarsit, am ABDOMENUL PLAT!

Da, intr-adevar, energia consumata in timpul antrenamentului cardio sprijina eforturile de pierdere in greutate. Cu toate acestea, scopul tau, cu siguranta nu este sa topesti calorii, ci sa elimini surplusul de grasime.

Care este cel mai eficient antrenament pentru slabit - cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati?

Iar daca mananci mai mult decat necesar, nu are importanta cat de mult cardio faci. Nu vei obtinute niciodata rezultatele dorite.

cum se utilizează liraglutide pentru pierderea în greutate

De ce? In timpul unui astfel de antrenament organismul atinge consumul maxim de oxigen intr-o perioada foarte scurta de timp. Pentru ca efortul depus este exercitii pt slabit la sala mare, muschii lucreaza la capacitatea lor maxima. In astfel de conditii, corpul va avea nevoie de mai mult oxigen, iar acest lucru va creste perioada de ardere a grasimilor cu pana la 48 de ore dupa finalizarea antrenamentului.

Care este cel mai eficient antrenament pentru slabit – cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati?

Un studiu desfasurat la o universitate din Scotia a urmarit progresul a 45 de femei supraponderale timp de 15 saptamani. Subiectii au fost impartiti in doua grupe, unul dintre ele a desfasurat antrenamente HIIT de 20 de minute, iar altul antrenamente cardio de 40 de minute la intensitate constanta.

La finalul studiului, cercetatorii au descoperit ca femeile care au desfasurat antrenamente HIIT au pierdut din masa de grasime de 3 ori mai mult decat cele care au desfasurat antrenamente cardio. Si, foarte interesant, antrenamentele HIIT au dus la o pierdere semnificativa in greutate din regiunea picioarelor si posteriorului.

  • Pierderea în greutate lipo injecții
  • Inflorește pierderea în greutate topită
  • Calea naturală de a pierde grăsimea de burtă

Balanta inclina, asadar, de partea antrenamentelor HIIT: de 3 ori mai multa pierdere din masa de grasime, in jumatate din timp. Dezavantajul acestor tipuri de antrenamente il reprezeinta durata indelungata de recuperare necesara organismului si faptul ca nu poate fi executat pe o durata de timp mai mare de 20 de minute, decat cu eforturi foarte mari.

Antrenamentul cu greutati Sa recapitulam: cardio te ajuta sa topesti un numar semnificativ de calorii, insa HIIT te ajuta sa topesti un numar mai mare de calorii, in timpul si dupa antrenament.

boost metabolismul și pierderea în greutate

Asadar, care este rolul antrenamentului cu greutati? O cercetare in domeniu a supravegheat 3 categorii de persoane care urmau un regim alimentar pentru slabit: un grup nepracticant de fitness, un grup practicant de aerobic si un altul practicant de aerobic si antrenamente cu greutati.

  1. Vreau doar sa stii ca multe lucruri pe care le-ai auzit, nu sunt adevarate, exercitiile cardio si cu greutati sunt foarte eficiente cand vrei sa slabesti.
  2. Думаю, что все правильно, - сказал он .
  3. Sfaturi și trucuri pentru pierderea de grăsimi
  4. Rutină de antrenament pentru slăbit - Myprotein

Toti subiectii au pierdut in greutate 10 kg, insa cei care ridicau greutati au mai pierdut inca 3 kg din masa de grasime.

De asemenea, atunci cand ridici greutati topesti caloriile mai eficient. Un circuit de numai 8 miscari consumapana la de calorii. Antrenamentul cu greutati, atunci cand este combinat cu cele doua, este reteta succesului.

Dar, care sunt cele mai indicate exercitii pentru antrenamentul cu greutati atunci cand se vizeaza pierderea in greutate. Ei bine, specialistii sunt de parere ca cea mai buna alegere sunt exercitiile care solicita cat mai multi muschi.

Cu alte cuvinte, exercitiile de baza: genuflexiuni, fandari, burpees, flotari etc.