Cele mai bune gustări înainte de culcare, pentru pierderea în greutate | Agenția de presă Rador

Este fulgi de porumb sănătos pentru pierderea în greutate. Cele mai bune gustări înainte de culcare, pentru pierderea în greutate

puteți pierde în greutate fără a folosi greutăți

Care sunt opțiunile mai bune? Prietenul tău a găsit un mod nou și nu atât de rău de a pierde în greutate, urmând o dietă cu fulgi de porumb.

va arde tren de grăsime

Așa este - ca în Corn Flakes de Kellogg. Intrigant, nu? Dacă înlocuirea tuturor meselor cu un simplu bol de cereale te poate ajuta să slăbești, s-ar putea să fii dispus să încerci.

Deci, fulgii de porumb sunt buni pentru diabetici? Sunteți un pacient cu diabet zaharat? Dacă da, atunci trebuie să fii foarte atent la ceea ce mănânci.

Mâncarea unui bol de fulgi de porumb în locul unei mese vă poate ajuta să economisiți calorii pentru a pierde în greutate. Cereale pentru pierderea în greutate Probabil că vă întrebați dacă puteți slăbi consumând nimic altceva decât cereale. Ei bine, sigur.

Cele mai bune gustări înainte de culcare, pentru pierderea în greutate

Studii, cum ar fi una mică, mai veche publicată în decembrie în Journal of the American College of Nutrition, au arătat că persoanele care folosesc cerealele ca înlocuitor de masă înlocuind o porție de cereale gata de mâncare, două treimi din o ceașcă de lapte degresat și o porție de fructe de de calorii în locul prânzului sau este fulgi de porumb sănătos pentru pierderea în greutate cinei nu numai că pierde în greutate, dar, de asemenea, continuă să slăbească atunci când trec la o dietă bogată în fibre.

Studiul a implicat doar un mic grup de subiecți de testare: patru grupuri cu între 26 și 28 de membri în fiecare.

Trebuie să se facă mai multe cercetări pentru a înțelege în continuare eficiența acestei diete. O privire la nutriție Are sens de ce umplerea fulgilor de porumb Kellogg ar putea reduce greutatea.

O porție de 1 cană are doar de calorii, fără grăsimi și doar 3 grame de zahăr.

Biscuiti cu stafide si fulgi de porumb Din Diverse Diareea poate fi tinuta sub control printr-un regim alimentar corect. In afara de painea prajita recomandata pentru ameliorarea simptomelor, puteti consuma biscuiti simpli, alaturi de cel putin 2 sau 3 litri de lichide pe zi. Reteta de mai jos este suficienta pentru 14 portii.

Cu toate acestea, nu este neapărat cea mai bună cereală de pe piață. Fibră dietetică fulgi de porumb 1 gram pe porție este mai mică decât cea a făinii de ovăz, care are 2 grame pe jumătate de cană, pentru faptele nutriționale prezentate de Departamentul Agriculturii din SUA. Acesta este probabil unul dintre motivele pentru care fulgii de ovăz s-au dovedit a oferi un sentiment mai mare de sațietate decât fulgii de porumb.

Un beneficiu pentru fulgii de porumb printre alte cereale fortificate pentru micul dejun este faptul că au adăugat vitamine și minerale, inclusiv fier, vitamina C, vitamina B6, vitamina B2, vitamina B1, vitamina A, acid folic, vitamina D și retete de slabire cu seminte de in B Ovăz nu are vitamine și minerale adăugate.

Alimente sănătoase - calorii. Câte calorii este acolo, în fulgi de porumb?

Este încă o dietă moft Doar pentru că o dietă de fulgi de porumb pentru pierderea în greutate ar putea funcționa nu înseamnă că este cea mai bună idee. Conform Dr. Summer Allen cu Mayo Clinic, orice restricție severă de calorii va duce la pierderea în greutate, dar nu este durabilă pentru o perioadă lungă de timp.

În de grame de porumb sunt aproximativ 10 grame de fibre, 9 grame de proteine, 4 grame de grăsime, 1,5 grame de minerale. Restul sunt carbohidrați. În porumb se află foarte mult potasiu mgfosfor mgmagneziu 90 mgcalciu 8 mgsodiu 6 mgzinc 1,7 mgfier 1,5 mg și mangan mg. De asemenea, porumbul are un conţinut bogat în cupru şi seleniu. Porumbul este bogat în aminoacizi esențiali, cum ar fi leucina, valina, fenilalanina, izoleucina și treonina.

Activitatea fizică este, de asemenea, o parte importantă a pierderii în greutate. Puteți lucra fulgi de porumb într-o diagramă de dietă și să vă bucurați de ea în orice moment al zilei, dar nu ar trebui să fie singurul aliment pe care îl consumați, nici măcar la micul dejun.

Porumbul este o sursă importantă de vitamine şi minerale, care ajută la scăderea în greutate

În schimb, Academia Americană a Medicilor de Familie recomandă dieters-urilor să-și înceapă ziua cu opțiuni, cum ar fi brioșele englezești cu cereale întregi cu unt și fructe, ovăz de modă veche cu fructe și nuci sau ouă și pâine prăjită cu avocado.

Aceste mic dejun servesc ca mese bine rotunjite care nu numai că furnizează fibre, dar și grăsimi sănătoase.

lucruri pentru a arde grăsime

Recurgerea la un bol de cereale precum fulgii de porumb pentru o gustare ușoară vă poate menține plin cu foarte puține calorii, dar dacă doriți să mențineți pierderea în greutate o perioadă lungă de timp, cel mai bine este să vă adaptați la un stil de viață cu o dietă echilibrată.