Dieta recomandata pacientilor cu ficat gras

Dieta pentru un ficat gras

dieta pentru un ficat gras

Iată 12 alimente şi băuturi pe care ar trebui dieta pentru un ficat gras le consumi pentru un ficat gras: Cafea pentru scăderea enzimelor hepatice anormale Studiile au arătat că în general consumatorii de cafea cu boală hepatică grasă suferă de mai puţine leziuni hepatice faţă de cei care nu consumă. Cofeina pare să reducă semnificativ cantitatea de enzime hepatice anormale la persoanele cu risc de boli hepatice.

dieta pentru un ficat gras

Ficatul gras: legume verzi Broccoli este indicat pentru a preveni acumularea de grăsimi în ficat la şoareci. Consumă mai multe legume verzi, cum ar fi spanacul, varza de Bruxelles şi salata creaţă.

Regim pentru un ficat sanatos - Ce alimente sa mananci si ce sa eviti

Tofu pentru a reduce acumularea de grăsimi Un studiu efectuat de Universitatea din Illinois asupra şobolanilor a constatat că proteina din soia, care este conţinută în alimente precum tofu, poate reduce acumularea de grăsimi în ficat. În plus, tofu este scăzut în grăsimi şi bogat în proteine.

Sus Controlul diabetului Diabeticii ar trebui sa urmeze dieta caracteristica pentru controlul diabetului. Pacientii cu diabet zaharat ar trebui sa consume alimente cu un nivel scazut de zahar si sa mentina un nivel adecvat de insulina in organism. Atunci cand cantitatea de zahar scade, se vor acumula mai putine grasimi in ficat. Se recomanda ca pacientii cu diabet zaharat si ficat gras sa consulte un medic si un nutritionist inainte de a face orice modificare a dietei lor. Renuntarea la alcool Daca alcoolul este motivul pentru care o persoana are ficatul gras, ar trebui sa se renunte la consumul de bauturi alcoolice.

Ficatul gras: peşte pentru inflamaţie Peştii graşi, cum ar fi somonul, sardinele, tonul şi păstrăvul, au un conţinut ridicat de acizi graşi omega Aceştia pot ajuta la îmbunătăţirea nivelului de grăsime de la nivelul ficatului şi reduce inflamaţia Făină de ovăz pentru energie Carbohidraţii din cereale integrale, cum ar fi fulgii de ovăz, oferă energie organismului. Conţinutul lor de fibre te ajută să te simţi saturat şi implicit să menţii greutatea. Nuci Nucile sunt bogate în acizi graşi omega Cercetările constată că persoanelor cu boli hepatice grase care mănâncă nuci le-au fost îmbunătăţite rezultatele testelor funcţiei hepatice.

Mancare si dieta Primul lucru care trebuie modificat după ce primim diagnosticul de ficat gras sau steatoză hepatică este dieta. Felul în care mâncăm afectează enorm ficatul gras şi este principalul element care ne va ajuta să scăpăm de el. Iar cea mai bună dietă pentru ficat gras este dieta mediteraneană uşor modificată. Eu am reuşit să scap de steatoza hepatică în 18 luni.

Dieta japoneza cu orez pentru a ajuta la protejarea ficatului Avocado este bogat în grăsimi sănătoase, iar cercetările sugerează că acesta conţine substanţe chimice care ar putea încetini leziunile hepatice. Este de asemenea bogate în fibre, lucru care poate ajuta la controlul greutăţii.

dieta pentru un ficat gras

Lapte şi alte produse lactate cu conţinut scăzut de grăsimi pentru a proteja ficatul Produsele lactate sunt bogate în proteine din zer, care pot proteja ficatul, spune un studiu efectuat pe şobolani în Seminţe de floarea soarelui pentru antioxidanţi Aceste seminţe sunt bogate în vitamina E, un antioxidant care poate proteja ficatul de alte afectări.

Uleiul de măsline pentru controlul greutăţii Acest ulei sănătos are un conţinut ridicat de acizi graşi omega Este mai sănătos pentru gătit decât margarina, untul sau uleiul de floarea-soarelui.

Cercetările constată că uleiul de măsline ajută la scăderea nivelului de enzime hepatice şi la controlul greutăţii. Usturoi pentru a ajuta la reducerea greutăţii corporale Această plantă nu numai că adaugă aromă alimentelor, dar studiile experimentale arată de asemenea că suplimentele de praf de usturoi pot ajuta la reducerea greutăţii corporale şi a grăsimilor la persoanele cu boala hepatică grasă.

Ceai verde pentru o absorbţie scăzută a grăsimilor Studiile de specialitate susţin faptul că ceaiul verde poate ajuta la interferenţa absorbţiei de grăsime, dar rezultatele încă nu sunt concludente.

dieta pentru un ficat gras

Cercetătorii studiază dacă ceaiul verde poate reduce depozitarea grăsimilor în ficat şi poate îmbunătăţi funcţia hepatică, însă un lucru este sigur — ceaiul verde posedă multe beneficii, de la scăderea colesterolului la un somn sănătos.