Cum am pierdut 120 de lire

Cum se jogăm pentru pierderea în greutate

Cum să rulați videoclipul corect Alergarea este un mod simplu și eficient de a cheltui calorii. Cu ajutorul său, este ușor să creezi un deficit de calorii, care este principala condiție pentru pierderea în greutate. Există însă o problemă - începătorii nu știu de ce și cum să începi să ruleze corect.

Dacă sunteți gata, dar vă aflați încă în îndoială, citiți sfaturile antrenorului. Cine poate alerga și cine nu? Totul este simplu aici.

Masa de grăsime excesivă IMC peste 35 de ani interzice rularea, deoarece greutatea corporală va afecta în mod negativ articulațiile genunchiului și menisci, în special, ceea ce va duce la disconfort și, eventual, la leziuni.

În acest caz, în loc să alergi, trebuie să mergi. Acest lucru este mai puțin eficient din punct de vedere al cheltuielilor de calorii și, prin urmare, va trebui să dedice mai mult timp antrenamentului. Am scris despre detalii mai devreme.

Toți ceilalți au voie să alerge. Cu toate acestea, leziunile la genunchi, durerea sau disconfortul nu trebuie ignorate și este mai bine să consultați un fizioterapeut competent. Cum să vă pregătiți pentru prima dvs. În zilele noastre, brandurile sportive mondiale produc costume speciale de compresie, tricouri, tricouri și pantaloni.

Cum am pierdut de lire - Sănătate Fitness

Poliesterul, nylonul sau un amestec pe bază de microfibră permite pielii să respire și ajută la menținerea unei temperaturi stabile a corpului. Când vei fugi în ele, nu vei fi rece și nu va fi fierbinte.

cum să ardeți grăsimea cel mai eficient

Astfel de haine nu sunt o condiție prealabilă, dar, după cumpărarea unei uniforme sportive bune, veți primi o nouă taxă de motivație. Este extrem de important să arăți și să te simți confortabil în timpul alergării. Pantofii sunt o parte cheie a alergării. Sănătatea dvs. Nu vă recomandăm să căutați în direcția unor mărci globale precum Nike, Reebok sau Puma.

În mod evident, prețurile sunt prea scumpe, iar încrederea a fost mult timp subminată odată cu lansarea unei serii nereușite de adidași de alergare. Orice alergător profesionist care nu are obligații contractuale vă va sfătui să alegeți pentru alergare: Asics, Mizuno, Brooks, Saucony, New Balance. Primul brand este popular datorită prețului accesibil și a calității sale bune. Separat, remarcăm importanța pronației piciorului. Producătorii produc condiționat mai multe tipuri de adidași, care se reduc până la trei tipuri de pronație: Hyperpronation picioare plate - hipopronie arcul înalt al piciorului - neutru normă Nu uitați să luați în considerare caracteristicile dvs.

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Alege-ți pantofii de alergare după acest criteriu și vei fi confortabil. Locul potrivit pentru a alerga Este ideal să începi să alergi pe un stadion cu o suprafață de alergare moale, a cărei amortizare nu dăunează genunchilor și gleznei.

Cum am pierdut 120 de lire

Cu toate acestea, terenul cu asfalt este potrivit și pentru dvs. Dacă sunteți bine pregătiți și cumpărați pantofii potriviți, elimina toate efectele negative de pe o suprafață dură. O banda de alergare sub forma unui simulator nu este de dorit din cauza biomecanicii precare. Folosind un simulator, nu alergați de fapt - piciorul de sprijin încetează să-și îndeplinească rolul obișnuit, iar faza zborului se schimbă în viteză și durată.

Se rulează pe simulatoare din punct de vedere al biomecanicii - sărituri pe loc.

Cum se rulează dimineața pentru pierderea în greutate. Dimineața de reabilitare generală

Dacă este posibil, alergați pe stradă. Este mai util, mai ieftin și mai interesant. Viteza de rulare și timpul de rulare Începeți să alergați într-un ritm care vă permite să luați cele mai lungi alergări fără să vă obosiți. Stabiliți-vă un obiectiv fie în kilometri, fie în durată. Începătorii pot încerca să alerge timp de 1, km sau de minute. Mai bine să începeți cu două alergări pe săptămână, în timp, adăugând încă sesiuni de antrenament.

Distanța este detectată folosind aplicații speciale de rulare pentru Android sau iOS. Dar veți fi mulțumiți de analogiile sale. Aplicațiile contează timpul, viteza, ritmul, încărcarea și caloriile arse. Intensitatea de rulare Alergarea rapidă sau lentă nu este atât de importantă cum se crede în mod obișnuit. Obiectivul tău este să te obișnuiești cu jogging-ul obișnuit, iar formatul de rulare, viteza și durata sunt nuanțe secundare. Concentrați-vă pe factori importanți.

Alergarea pentru pierderea în greutate va fi eficientă într-o singură condiție - o repetare sistematică. Intensitatea performanței nu afectează rata de pierdere în greutate. Amintiți-vă orice exercițiu de putere, indiferent dacă este ghemuit cu un cum se jogăm pentru pierderea în greutate sau lunges, le puteți efectua atât rapid, cât și lent, dar eficacitatea acestui lucru nu se va schimba.

Principalul lucru este să le realizăm sistematic. Prin urmare, nu acordați atenție tuturor tipurilor de articole care promit o ardere super-grăsime, efectuată de o tehnică inovatoare. Toate acestea sunt convenții. Intensitatea și alte caracteristici de alergare nu trebuie să distragă atenția începătorului.

Dimineața de reabilitare generală Rularea dimineața este una dintre cele mai accesibile și mai eficiente varietăți de cardiografie.

Este mai important pentru el să se obișnuiască cu disciplina, precum și să se obișnuiască cu antrenamentele obișnuite. Cum să respirați în timp ce alergați Încercați să respirați natural.

Așa că respirația nu provoacă disconfort.

21 zile provocare pierdere în greutate

Antrenorii de alergare recomandă începătorilor să-și folosească nasul pentru a inspira și gura pentru a expira. Cu toate acestea, toți oamenii sunt diferiți, iar pentru unii, mici respirații sacadate simplifică mișcarea.

De ce trebuie să alergi dimineața? Informațiile sunt răspândite pe internet că trebuie să rulați dimineața, deoarece noaptea, pentru că nu ați mâncat, mușchii nu au obținut combustibil glicogenîn urma cărora încep să se descompună imediat grăsimea dimineața în loc de zahăr din sânge și alte resurse.

Adică dimineața, arderea grăsimilor va fi mai accentuată. Cu toate acestea, oamenii de știință meticuloși au testat deja nivelul glicogenului după repaus și somn prelungit. După cum s-a dovedit, chiar și după 15 ore de la consumul în ficat există încă aproximativ jumătate din glicogenul acumulat, ceea ce este mai mult decât suficient pentru o alergare de 30 km.

Aceasta înseamnă că organismul va cheltui în continuare glicogen. O zi de post, de asemenea, nu își reduce nivelul la valori critice. Așadar, dacă ai mâncat la și la dimineața te-ai dus să alergi și să crezi că nu ai glicogen combustibil muscularatunci greșești.

Alergarea dimineața sau noaptea nu contează pentru rata pierderii de grăsime. Cu toate acestea, există o nuanță psihologică. Alergați în dimineața disciplinelor și stabilește un ton bun pentru ziua dvs.

Cum se jogăm pentru pierderea în greutate este un răspuns fiziologic pentru a scuti de la alergare stresul. În plus, alergarea noaptea este periculoasă din cauza iluminării proaste și este psihologic dificil să vă configurați pentru o alergare după o zi grea. Mâncare și băut după o alergare Nu recomand să mănânci cu 2 ore înainte de alergare. Imediat după, acordați-vă cu 30 de minute înainte de a mânca.

Cât despre băut, apa filtrată obișnuită este potrivită pentru dumneavoastră. Bea în înghițituri mici estradiol recenzii de pierdere în greutate timp ce alergi. După rulare, nu există restricții semnificative.

Nu este nevoie să te forțezi să bei.

cheat pierderea de grăsime

Concentrează-te asupra sentimentelor tale, dacă există setea - bea. Puteți utiliza L-carnitină lichidă și cofeină în tablete de la o farmacie sau de la un magazin de nutriție sportivă pentru a stimula, crește rezistența și tonul în general.

Există multe reguli și recomandări, dar pentru mulți, abundența lor poate dispărea complet.

pierderi de pierdere în greutate corporală

După cum arată practica, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să începeți să alergați. Nu contează în ce haine, în ce pantofi, cu ce ritm și durată. Nu așteptați luna viitoare. Pleacă mâine la fugă.

Setați alarma devreme și alergați cu câțiva kilometri înainte de începerea zilei de lucru. Plăcerea de a alerga va provoca interes și veți putea să vă pregătiți treptat pentru alergarea potrivită, așa cum am descris mai sus.