Cele Mai Bune Exercitii De Slabit Pentru Brate Si Umeri?

Cum să slăbească brațele cu greutăți, Cum slabesti la maini, reducerea grăsimii: un...

cum să slăbească brațele cu greutăți

De Georgiana Dorobanțu Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă Bratele, abdomenul si soldurile sunt zone in care grasimea se depune foarte usor, dar din pacate pentru noi, este si foarte "incapatanata" si greu de eliminat. O serie de exercitii special concepute pentru aceste zone cu probleme te ajuta sa actionezi direct la tinta.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Bratele, abdomenul si soldurile sunt zone cum să slăbească brațele cu greutăți care grasimea se depune foarte usor, dar din pacate pentru noi, este si foarte "incapatanata" si greu de eliminat. Efectueaza exercitiile prezentate mai jos cu regularitate si combina-le cu activitatile de tip cardio, care iti permit sa arzi mult mai eficient grasimea de pe tot corpul. Aceste exercitii sunt extrem de utile nu numai pentru a elimina grasimea, dar si pentru a tonifia muschii carora se adreseaza.

Ai nevoie de doua greutati, fiecare de 1.

Pagina principala Cum să slăbești brațele: exerciții și dietă Nu credeți că sunteți singurul care se confruntă cu această problemă. Grăsimea brațului este unul dintre semnele apariției îmbătrânirii. Pe măsură ce îmbătrânești, viteza metabolismului tău scade. Și dacă nu urmați un stil de viață activ fizic, excesul de grăsime poate fi depozitat cu ușurință în brațe.

Exercitiul 1 Stai intinsa pe spate, cu genunchii indoiti la 90 de grade. Tine greutatile in maini, deasupra capului, cu palmele orientate spre interior. Ridica greutatile in fata, la nivelul pieptului, in timp ce iti ridici picioarele si le indrepti.

Cum să pierzi de opt ori mai multă grăsime abdominală? | Bine și în formă

Revino la pozitia de start si repeta exercitiul de 15 ori. Exercitiul 2 Stai cu picioarele departate la o distanta putin mai mare decat cea de la nivelul umerilor, varfurile picioarelor indreptate spre exterior la 45 de grade. Tine cate o greutate in fiecare mana. Pastreaza mainile lipite de corp, in fata coapselor. Apleaca trunchiul inainte, pastrand picioarele si spatele drepte.

Elimina grasimea de pe brate, abdomen si solduri

Coboara greutatile la nivelul barbiei, incat bratele sa fie perpendiculare cu podeaua. Repeta exercitiul de 12 ori.

BRATE SUBTIRI SI TONIFIATE - Antrenament Pentru Brate -Arde Grasimea De Pe Brate

Exercitiul 3 Stai cu picioarele departate la o distanta putin mai mare decat cea de la nivelul umerilor, varfurile picioarele orientate spre exterior, la 45 de grade. Tine o greutate in fiecare mana, bratele pe langa corp cu palmele orientate spre interior.

Elimina grasimea de pe brate, abdomen si solduri - Dietă & Fitness > Intretinere - ssig.ro

Realizeaza o fandare pastrand talpile lipite de podea, coborand sezutul ca si cum te-ai aseza pe un scaun. Pastreaza pozitia si realizeaza doua miscari de ridicare si coborare a greutatilor: tine bratele lipit de corp si ridica greutatile pana la nivelul umerilor. Revino la pozitia de start si repeta exercitiul de 5 ori.

  • Executând flotări în mod regulat, în paralel cu o alimentație potrivită, vei reuși să scapi de grăsimea de pe mâini.
  • De ce?
  • Exerciții pentru brațele subțiri: obțineți brațe mai definite | Dieta Nutri
  • Pierdere în greutate milford ma
  • Cum să pierdeți în greutate după fuziunea spinală

Exercitiul 4 Stai cu picioarele departate, greutati in ambele maini. Pastreaza coatele indreptate in laterale, greutatile la nivelul umerilor cu palmele orientate spre interior.

Cum să slăbești exercițiile cu brațele și dieta LigneForm

Realizeaza o usoara coborare a sezutului, ca la exercitiul anterior, tinand talpile lipide pe podea. Ridica-te din pozitia usor ghemuita, realizand simultan o miscare de indreptare a mainilor catre exterior si ridicare a greutatilor asupra capului, ridicand in acelasi timp si calcaiele de pe podea. Repeta exercitiul de 15 ori. Exercitiul 5 Stai cu picioarele departate, genunchii usor indoiti, greutati in ambele maini si palmele indreptate spre coapse.

cum să slăbească brațele cu greutăți

Ridica piciorul drept in spatele tau, la cativa cm de podea. Apleaca trunchiul in fata, ridica bratele astfel incat coatele sa fie la nivelul umerilor si apoi coboara-le. Repeta exercitiul de 12 ori pentru fiecare picior. Sursa foto: fitnessmagazine.

cum să slăbească brațele cu greutăți