Cum să ți pierzi rola de grăsime de fund, Ce trebuie sa stii despre Cardio pentru Slabire si Masa Musculara

Incepe un program de 30 zile cu exercitii pentru fese Video Vrei sa-ti antrenezi posteriorul acasa si nu stii de unde sa incepi?

Dieta de slăbire partea superioară a corpului + sfaturi sportive

Iti spunem noi! Incepe cu BeFit!

poate alăptează scăderea excesivă în greutate ceai slabit fares

BeFit Butt Lift este unul dintre cele mai populare programe de antrenament cu exercitii pentru fese care se bucura de un real succes. Cu peste 10 milioane de vizualizari pe Youtube, te ghideaza pas cu pas, zi de zi, pe durata intregii luni de antrenament. Complex si complet, antrenamentul include exercitii pentru fese cardio, de rezistenta, exercitii HIIT, Yoga, exercitii inspirate din tehnica Pilates, Kick-boxing si Tae Bo, dar si dans.

Motivele pentru apariția unei cruste portocalii pe fese

Potrivit atat pentru incepatori cat si pentru avansati, antrenamentul incepe cu sesiuni scurte de 10 minute, urcand progresiv catre 30 de minute spre sfarsitul programului. Este bine-gandit, gratuit si eficient.

Te poti antrena acasa si poti avea rezultate rapide. Familiarizeaza-te cu antrenamentele: Butt Workout 1 — Tone up Tone up este primul antrenament cu exercitii pentru fese pe care-l vei executa alaturi de antrenoarea Alicia Maria.

nu pot pierde în greutate pe depo împușcat slabit intr o saptamana

Antrenamentul dureaza 10 minute si contine exercitii de baza precum: genoflexiunile din pozitia plie, diferite tipuri de fandari cat si exercitii la saltea inspirate de tehnica Pilates. La sfarsitul acestui antrenament iti vei insusi exercitiile de baza pentru fese tonifiate si puternice.

Du antrenamentul la urmatorul nivel: Daca te simti increzatoare, poti efectua mai multe serii, astfel incat sa simti cum muschii fesieri iti lucreaza.

st john macomb pierdere în greutate pierde greutatea înainte de a intra în muncă

Lucreaza cu benzi de rezistenta sau greutati. Insa nu exagera pentru ca a doua zi va trebui sa urmezi un antrenament cardio.

Butt Workout 2 — Booty Booster In acest antrenament, antrenoarea de fitness Courtney Prather iti propune exercitiile sale preferate pentru marirea feselor si reducerea aspectului de celulita.

  • Epistane fat burner
  • Cum putem slabi in zona feselor si la coapse?
  • Tigariile de mentol vă ajută să pierdeți în greutate
  • Exercitii pentru fese bombate: antrenament BeFit 30 zile (Video) - Revista FUCSIA
  • În mâinile nevoii de a lua gantere.

Vei executa exercitii pentru fese derivate din traditionalele genoflexiuni si fandari, pe care le poti include in rutina ta zilnica, in momentul in care ai terminat programul de 30 de zile. In timpul pauzelor dintre exercitii, hidrateaza-te si efectueaza cateva miscari de stretching. Programul dureaza 10 minute si se adreseaza partii inferioare a corpului: fese si picioare. Daca te simti increzatoare, fa mai multe serii dintre aceste exercitii pt fese.

Pentru a realiza acest antrenament nu ai nevoie de echipamente suplimentare in afara unui scaun cu spatar, pentru ca vei lucra doar cu greutatea propriului corp.

Primul antrenament Arde Grăsime Pe A avea mai multa grasime pe picioare decat in zona abdominala pare sa fereasca femeile de boli de inima, arata un studiu de anvergura realizat in SUA.

Dificultatea setului apneea de somn cauzează pierderea în greutate exercitii este sporita, insa o parte din greutatea exercitiilor va fi preluata de scaun.

Toate exercitiile se efectueaza in picioare, sprijinita de scaun.

Dietă slăbind corpul superior

Butt Workout 4 — Dance Fit Fese rotunde si bombate prin dans? Pare prea frumos sa fie adevarat, insa antrenoarea Courtney Prather asta ne promite. Nu ai cum sa nu admiri corpul balerinelor, motiv pentru care acest antrenament este inspirat de miscari de dans. Pentru acest antrenament nu aveai nevoie decat de un scaun, pe care iti vei sprijini greutatea si un prosop care te va ajuta sa executi marea partea a miscarilor.

Tipurile de Cardio in functie de ‘Zonele’ de Antrenament

Boot Workout 5 — Sexy Beach Body In cadrul acestui antrenament vei face exercitii pentru fese cu greutati, asa ca pregateste-ti cele doua gantere. Cum să ți pierzi rola de grăsime de fund se executa incet si iti vor dezvolta flexibilitatea dar si rezistenta datorita folosirii greutatilor.

Este foarte probabil ca antrenamentul sa contina exercitii care nu iti sunt familiare. Ai mare atentie la executie. Le poti executa in fata unei oglinzi pentru un mai bun control al executiei. Butt Workout 6 — Yoga Ca parte a programului de 30 de zile, miscarile inspirate din Yoga sunt incluse in cadrul acestui antrenament.

Cum arată celulita?

Acestea iti vor dezvolta mobilitatea si echilibrul, ajutandu-te, in acelasi timp, sa te refaci dupa ziua precedenta de exercitii HIIT. Yoga nu este doar un antrenament al corpului, cat si al mintii.

Este probabil sa iti pierzi echilibrul executand aceste exercitii, moment in care tot ce trebuie sa faci este sa iti reiei pozitia. Echilibrul se dezvolta pe parcurs.

Butt Cardio 1 — Bootcamp Fiind un antrenament cardio, nu ai nevoie decat de o sticla de apa si multa determinare. Programul contine 15 tipuri de exercitii pentru fese, intre care se fac pauze de 15 secunde. Iti mai aduci aminte de clasele de aerobica pe care le practicai la sala de fitness?

Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob

Exercitiile sunt ritmate, formate din sarituri, alergare cu picioarele la spate, presarate cu lovituri inspirate din practica Tae-Boo.

Per total, antrenamentul reprezinta o alta modalitate de a exersa muschii fesieri prin cardio, probabil neglijata in majoritatea antrenamentelor localizate, de scurta durata. Butt Cardio 2 — Fat Burning De aceasta data programul consta in exercitii HIIT high intensity interval trainingcea mai rapida modalitate de a arde calorii si de a elimina definitiv grasimea. Ceea ce este minunat in cadrul acestui program, este faptul ca antrenamentul HIIT este localizat in zona inferioara a corpului, special gandit pentru muschii fesieri.

Vei ajunge sa crezi in puterea exercitiilor HIIT si, de ce nu, sa le incluzi in rutina ta zilnica. Antrenamentul este compus din 30 de secunde de exercitii intense pentru fese, urmate de 15 secunde pauza, dupa care ciclul se reia. Acorda suficient timp pentru a invata miscarile, nu sunt deloc usoare, insa sunt foarte eficiente.

De fiecare data iti surprinzi posteriorul cu o noua combinatie de exercitii menita sa-l scoata din monotonie si sa-l stimuleze. Poate ai fese moi, lasate sau grasime in zona de sub fese. Poate ai celulita si vrei sa scapi de aspectul coaja de portocala. Poate ai fese ferme insa iti doresti forme mai bine-definite si rotunjimi de care sa fii mandra. Oricare ar fi motivele pentru care te apuci de antrenament, acest program este ideal pentru tonifierea, intarirea, cresterea si bombarea feselor.

Fii foarte constiincioasa si tine-te de treaba daca-ti doresti acel posterior brazilian care fura privirile celor din jur.

Du-ti antrenamentul la urmatorul nivel Treci periodic pe la sala, iti lucrezi fesele dar nu reusesti sa-ti maresti posteriorul?

Alimentație adecvată. Cele mai importante mijloace de a scăpa de boală sunt dieta și exercițiile. Cu toate acestea, nu este necesar să sperie înainte de timp: nimeni nu cere de la tine să se antreneze până la cea de-a șaptea transpirație și în același timp de foame. Este important să se mute la o dietă sănătoasă: reducerea cantității de calorii goale; introduceți mai multe fructe și legume în dietă; abandonează zahărul și abuzul de sare.

Iata ce schimbari trebuie sa faci in stilul tau de viata: Angajeaza-ti muschii Te grabesti sa-ti termini seturile mai repede? Desi pierzi mai multe calorii cand cresti pasul, nu obtii o crestere in masa musculara. Atunci cand executi fandari sau genoflexiuni, fa-le incet, concentrandu-te pe angajarea muschilor fesieri, mai putin pe viteza. Asa ca, fa o pauza, strange si angajeaza-ti muschii in timpul exercitiilor pentru fese.

Verifica-ti postura Prin simpla ajustare a posturii in timpul exercitiilor pentru fese, obtii rezultate mai bune. Daca te inclini prea mult in fata, iti vei simti muschii eractori spinali muschii inferiori ai spatelui mai mult decat muschii fesieri. Pozitia picioarelor este si ea importanta.

Cum putem slabi in zona feselor si la coapse?

Distanta dintre picioare, precum si ajustari in directia orientarii degetelor de la picioare pot face diferenta dintre activarea muschilor fesieri sau cei ai picioarelor. Apeleaza la ajutorul unui antrenor sau lucreaza in fata oglinzii, concentrandu-te pe conexiunea minte-muschi. Lucreaza cu greutati Daca vrei sa-ti lucrezi muschii posteriorului ca acestia sa fie mai fermi si mai bombati, adauga greutati in antrenamentele tale.

Atunci cand muschii sunt supusi stresului dat de greutati se produc leziuni. Pe masura ce leziunile se repara, muschii devin mai puternici si cresc in dimensiune. Tot ce trebuie sa faci este sa cresti progresiv greutatile cu care te antrenezi.

Cumpara-ti greutati de glezna cu preturi incepand de la 20 lei per set de 2 bucati Nu uita de recuperare Nerabdarea de a obtine rezultate rapide si excesul de zel de care dau dovada unele femei cand se apuca de antrenament fac mai mult rau decat bine.

Fat Chance: Fructose 2.0

Organismul tau are nevoie vreau sa slabesc repede 20 de kg repaos si de alimentatie. Doar cu o nutritie corecta si perioade de repaos, in care muschii se vindeca si cresc, poti obtine acel fund mare si rotund. Treci la urmatorul nivel Nu stiu care este urmatorul nivel pentru tine insa atunci cand vrei rezultate vizibile, ai nevoie de diversitate, nu numai pentru a crea confunzie musculara dar si pentru a nu te plictisi, reluand acelasi program la nesfarsit.

Alege acele exercitii pentru fese care te cum să ți pierzi rola de grăsime de fund impinge peste limite si te vor ajuta sa iesi din zona ta de confort. Ia ca exemplu indreptarile deadlifts.