Arderea grăsimilor ca combustibil

Cum să ardeți grăsime pentru combustibil. Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio - Sănătate -

Conținutul

    cum să ardeți grăsime pentru combustibil

    Motivul este simplu. Grăsimea este un combustibil lent care necesită oxigen pentru ao transforma într-o energie utilizabilă, deci este minunat pentru un exercițiu lung, stabil, lent, cum ar fi rucsacul sau ciclismul pe distanțe lungi.

    cum să ardeți grăsime pentru combustibil

    Majoritatea oamenilor au suficientă cantitate de grăsime corporală stocată pentru a alimenta activitatea scăzută pentru zile și zile, fără a scăpa de energie, dar dacă doriți să mergeți rapid, să lucrați complet sau să ardeți cele mai multe calorii pe minut, trebuie să vă bazați pe carbohidrați glicogen care consumă mai rapid energie.

    Transformarea grăsimilor în combustibil durează mai mult timp și necesită mult oxigen. În cea mai strictă definiție, acest lucru se numește metabolism aerobic. Banda de alergare intensă - 30 de minute - 20 de minute; Stepper - 10 minute.

    cum să ardeți grăsime pentru combustibil

    Adevărul despre "Zona de ardere a grăsimilor" Instruirea intensivă HITpe de altă parte, tinde să utilizeze metabolismul anaerob sau glicoliza pentru a transforma rapid glicogenul stocat în energie pentru a-și exercita efortul. Acest proces se poate întâmpla cu puțin sau fără oxigen.

    cum să ardeți grăsime pentru combustibil

    Dezavantajul metabolismului anaerob este că el are o cantitate limitată de aprovizionare, iar atunci când rămâneți în afara glicogenului stocat, în mod obișnuit în jurul valorii de două ore, va trebui să încetinești și să începi să utilizezi metabolismul aerobic sau să reîncarci magazinele de glicogen cu unele ușor pentru digerarea carbohidratilor. Pentru a complica mai mult teoria zonelor de ardere a grăsimilor, trebuie să recunoașteți că atunci când ne exercită folosim o combinație de sisteme energetice pe tot parcursul antrenamentului.

    cum să ardeți grăsime pentru combustibil

    Atleții sunt rareori exclusiv în zona aerobă sau anaerobă. Trebuie să vă odihniți între seturi timp de de secunde.

    Zona de ardere a grăsimilor arde într-adevăr o grăsime mai rapidă?

    Cum de a arde grasimea mai rapid si mai eficient atunci cand exercitiile Acum, la întrebarea adevărată. Dacă obiectivul dvs. Deși este adevărat că ardeți un procent mai mare de calorii din grăsimi în zona de ardere a grăsimilor cu intensitate redusă, încă arziți mai multe calorii și mai multe calorii din grăsimi, la o intensitate mai mare.

    cum să ardeți grăsime pentru combustibil

    Calorii arse în zona de ardere a grăsimilor Încă nu sunt convins că zona de ardere a grăsimilor nu arde prea mult cum să ardeți grăsime pentru combustibil Să facem matematica.

    Mașinărie de ardere a grăsimilor - Pachet pentru 30 de zile Diagrama de mai jos detaliază caloriile de grăsime consumate de o femeie de de lire sterline în timpul unei sesiuni de exerciții tipice.

    În acest exemplu, femeia arde mai multe calorii și mai multe calorii la o intensitate mai mare. Calorii arse la intensitate scăzută și înaltă Intensitate scăzută.

    Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată. Adevărul în mit Cantitatea de calorii arse este direct legată de intensitatea exercițiului. Este un fapt faptul că organismul folosește grăsimea ca sursă principală de combustibil în timpul exercițiilor de intensitate mai mică.