4 exerciții cardio pentru scăderea în greutate

Câte burpee pentru pierderea în greutate, Ce este exact Freeletics?

Saltul de frânghie vă poate îmbunătăți echilibrul Prezentare generală Coarda de sărituri este o formă de exercițiu cardio pe care îl jură sportivi de talie mondială - de la boxeri la profesioniști în fotbal.

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii

Coarda de sărituri ajută: tonifică-ți gambele îmbunătățiți capacitatea pulmonară construiți rezistență. Coarda de sărituri este un antrenament pe tot corpul, deci arde multe calorii într-un timp scurt.

sari peste mese pentru a pierde greutate rău pierdere în greutate calera alabama

Pentru o persoană de dimensiuni medii, sărind coarda poate chiar arde mai mult de 10 calorii pe minut. Dar săriți singuri pe frânghie nu va fi suficient pentru a vă ajuta să slăbiți.

Saltul cu frânghia poate face parte dintr-o dietă și o rutină de exerciții fizice care vă revigorează metabolismul și vă ajută să scăpați rapid de kilograme.

Cu toate acestea, există câteva alte lucruri pe care ar trebui să le știți înainte de a le încerca. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre sărituri pe coardă pentru a pierde în greutate. Cum se realizează pierderea în greutate Cheia pentru a sări coarda pentru pierderea în greutate începe cu înțelegerea modului de a pierde în greutate.

Literatura medicală este de acord că prima regulă a pierderii în greutate este crearea unui deficit caloric. Puteți face acest lucru fiind atenți la consumul de alimente și arzând calorii prin exerciții fizice. Pentru a pierde un versetele quranice pentru greutatea pierde de grăsime pe săptămână, trebuie să creați un deficit caloric consistent de până la 1. Aceasta se ridică la aproximativ 3. Numărul de calorii pe care le pierzi prin coarda de sărit depinde de cât de mult cântărești când începi.

Prezentare generală

Greutatea este o măsură a gravitației. Când cântăriți mai mult, este nevoie de mai multă energie pentru a lucra împotriva gravitației pentru a vă mișca corpul. De aceea, persoanele care sunt mai grele ard mai multe calorii atunci când se antrenează.

  1. În primul rând, aș vrea să vă spun: Trebuie să vă schimbați mai întâi atitudinea față de exercițiu.
  2. Deci, ce este deficitul caloric?
  3. Darazpk pierdere în greutate
  4. Fă-l distractiv când poți Pierderea în greutate este mai ușor de spus decât de făcut și nu există o pastilă magică care să dea jos kilogramele.

Rezultă pierderea în greutate a coardei de salt Rezultatele obținute prin sărituri în coardă variază în funcție de: cura de slabire nivelul de activitate nivelul de angajament față de antrenament De asemenea, va trebui să luați în considerare alți factori, cum ar fi vârsta și metabolismul, care ar putea avea impact asupra cât de repede vedeți rezultatele. De exemplu, vom folosi o femeie de de kilograme. Prin alimentația atentă, ar putea fi capabilă să creeze un deficit caloric de 3.

pierdeți grăsimea de 1 săptămână testoas anturaj pierdere în greutate înainte și după

Dacă adaugă un antrenament de 20 de minute cu coarda de salt la rutina ei, 5 zile pe săptămână, va pierde încă de calorii pe zi. Este vorba de 1. Medicii nu vă recomandă să pierdeți mai mult de două kilograme pe săptămână, deoarece poate începe să vă afecteze masa musculară.

Cu o rată de 1,5 kilograme de slăbire pe săptămână, ea va slăbi 6 kilograme pe lună.

cum să ardeți grăsimea în jurul coastelor m135i pierderea în greutate

Dacă se ține de rutina ei, va pierde 12 kilograme în 2 luni. Pe măsură ce greutatea ei scade, va trebui să sară pe coardă pentru o perioadă mai lungă de timp sau să-și restrângă în continuare aportul de calorii, pentru a vedea în continuare aceleași rezultate.

Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate

Ar putea dura până la 4 luni pentru ca ea să vadă rezultate dramatice, cum ar fi o pierdere în greutate de 20 de kilograme. O pierdere în greutate de 20 de kilograme ar fi un procent semnificativ din greutatea inițială, ceea ce ar putea face acest rezultat dificil de realizat. Saltul de frânghie la de lire sterline va arde semnificativ mai puține calorii decât săritul de frânghie la de lire sterline.

Alte considerente Există și alți factori de luat în considerare atunci când săriți coarda pentru pierderea în greutate. De exemplu, a face același câte burpee pentru pierderea în greutate de mai multe ori va produce în cele din urmă rezultate în scădere. Înainte de a începe orice plan de restricție a caloriilor, este o idee bună să vorbiți cu un medic despre obiectivele dvs.

Dietele precum Keto sau paleo câștigă popularitate, dar factori precum colesterolul câte burpee pentru pierderea în greutate și bolile de inimă ar putea însemna că nu sunt o alegere bună pentru dvs.

Un loc bun pentru a începe este să evaluați ce căutați mai întâi în cămară și frigider.

Burpees: criminalul numărul 1 de grăsime de șold

Antrenament de frânghie pentru pierderea în greutate O concepție greșită cu privire la sprintul pierde burta gras coardei pentru pierderea în greutate este că săriți coarda, numai, pentru un bloc solid de timp. Cheia pentru sărituri pe frânghie ca exercițiu aerob se află în capacitățile sale de antrenament la intervale de intensitate mare HIIT.

Aceasta înseamnă că vă exersați la un nivel de intensitate ridicat pentru rafale scurte, urmate de perioade de odihnă. Iată un eșantion de antrenament cu coarda de sărituri.

  • SĂRIT DE FRâNGHIE PENTRU A PIERDE îN GREUTATE: ESTE EFICIENT? - SĂNĂTATE -
  • Beneficii Burpees - Sănătate -
  • Poți să pierzi în greutate pe cont propriu
  • Își pierde grăsimea de burtă
  • Pierdere în greutate Burpeele sunt un exercițiu intens care combină flotări și salturi de genuflexiune într-o activitate solicitantă din punct de vedere fizic, explică expertul în fitness și antrenorul personal Ross Enamait.
  • Pagina principala Burpees: criminalul numărul 1 de grăsime de șold Probabil că ați auzit de burpee înainte.
  • Corpul refuzând să piardă în greutate

Veți avea nevoie de un cronometru sau de acces la o aplicație cu temporizator. Setul 1: Sari coarda timp de 30 de secunde drept. Acest lucru poate fi mai greu decât pare. Odihnește-te 60 de secunde, apoi fă încă 30 de secunde. Repetați de 9 ori.

poate lipton arde burta grăsime slăbire sculpta figura

Setul 2: Sari frânghia timp de 30 de secunde drept în timp ce alternezi picioarele, exersând să îți schimbi greutatea înainte și înapoi și să-ți strângi miezul. Odihnește-te 90 de secunde între repetări. Faceți acest lucru de încă 4 ori. Setul 3: Încheiați cu o combinație de circuite pentru cabluri de salt.

Interpretarea burpeelor

Faceți 30 de secunde de sărituri de frânghie, odihniți-vă doar 12 secunde înainte de a face 30 de secunde de sărituri. Odihnește-te 12 secunde și adaugă în 30 de secunde burpee. Odihnește-te încă o dată și termină puternic cu 30 de secunde de flotări.

Cum să sari coarda Când folosiți o coardă de salt ca echipament de exerciții, poate doriți să investiți într-o coardă de salt specială dintr-un magazin de articole sportive.

Freeletics

Un agent de vânzări la unul dintre aceste magazine vă poate plimba prin cele mai bune modalități de a folosi o coardă de salt și dacă aveți nevoie de pantofi speciali. Dacă nu ați folosit niciodată o coardă de salt, sau dacă a trecut ceva timp, iată o actualizare a elementelor de bază: Începeți să stați drept și înalt, cu picioarele depărtate la lățimea umerilor și frânghia din spatele picioarelor.

Folosiți-vă mâinile pentru a roti coarda înainte într-o singură mișcare. Pe măsură ce balansați coarda înainte, vă mișcați, de asemenea, încheieturile ușor în sus, astfel încât coarda să coboare între glezne și genunchi. S-ar putea să doriți să practicați această mișcare de câteva ori și să vedeți unde cade coarda înainte de a încerca să sari peste ea.

Cronometrează-ți leagănul de coardă, astfel încât să poți ridica genunchii împreună și sări peste coardă când îți trece peste cap. După ce ați făcut acest lucru cu succes, continuați! Vedeți de câte ori puteți trece coarda sub picioare fără a vă opri. Această mișcare poate necesita o anumită practică, dar în cele din urmă va veni natural. Alte beneficii pentru sănătate ale săriturilor pe coardă Pierderea în greutate nu este singurul beneficiu potențial pentru sănătate al săriturilor pe coardă.

Asda slabă mese de frânghie îți îmbunătățește sănătatea inimii Când folosiți coarda de salt ca rutină de antrenament, vă veți ridica ritmul cardiac la o intensitate mai mare decât era obișnuită. S-a demonstrat că antrenamentele de intensitate ridicată vă fac inima mai puternică și vă scad riscul de accident vascular cerebral și boli de inimă.