5 MOTIVE PENTRU CARE NU SLABESTI DESI MERGI LA SALA

Ce sa mananci cand mergi la sala ca sa slabesti

Smoothie-uri de fructe

Ce sa mananc inainte de sala ca sa slabesc? De către 10 Ce mananaci inainte de sala este important in egala masura cu ce mananaci dupa antrenament.

ce sa mananci cand mergi la sala ca sa slabesti

Corpul tau are nevoie de combustibil pentru a sustine efortul pe care urmeaza sa il depui in timpul antrenamentului, insa totodata trebuie sa ai grija sa nu mananci prea multe calorii daca obiectivul tau este sa slabesti. In loc sa mananci ce gasesti la indemana in drum spre sala, cauta alimentele care te ajuta sa iti indeplinesti obiectivul si tine-le la indemana acasa sau la birou.

Vreau Exercitiile Ei bine, am sa iti dau astazi cateva chei de verificare pe care sesiunile tale de sala ar trebui sa le ideplineasca pentru a fi eficiente sa arda grasime in zonele cu probleme si sa-ti contureze muschii tonifiati in punctele cheie. Pana la urma cel mai aiurea e sa faci sa te duci la sala, chiar daca ai avut o zi nebuna la servici, sa tragi de tine si sa transpiri si totusi dupa luni de zile sa arati la fel, cu acelasi strat mandru de grasime pe coapse, cu aceeasi talie mare si aceleasi brate moi si gelatinoase.

Asadar, ce sa mananc inainte de sala? Pentru ca principala sursa de energie a corpului sunt carbohidratiieste important sa ii incluzi in masa dinainte de antrenament.

Cum sa slabesti dupa sarbatori fara sa mergi la sala

Ideal ar fi sa mananaci carbohidrati complecsi deoarece tin de foame si taie pofta de dulce, de exemplu fulgi de ovaz sau orez brun. Apoi combina carbohidratii cu o sursa de proteina, de exemplu iaurt grecesc cu continut redus de grasime, carne slaba piept de pui, curcan, peste, vitaoua, branza slaba. Proteina tine de foame si ajuta muschii sa performeze la capacitate maxima in timpul antrenamentului.

Iaurt grecesc cu fructe de pădure și granola

Cate calorii sa mananac inainte de antrenament ca sa slabesc? Cand obiectivul tau este sa slabesti, ai nevoie sa tii sub control caloriile.

Fie că vrem să ne creştem masa musculară, sau doar să ne întreţinem corpul, specialiştii spun că persoanele care merg la sală trebuie să urmeze câteva reguli. Acestea sunt cele mai importante reguli de alimentaţie atunci când vrei să-ţi revii în formă prin sala de sport. Consumă carbohidraţii în mod corespunzător. Se spune des că sportivii urmează cel mai des o dietă cu un consum redus de carbohidraţi. Uită de acest mit.

Pentru asta, masa de dinainte de antrenament nu ar trebui sa depaseasca de calorii. Daca in mod obisnuit ti se face super foame dupa antrenament, mananaca doar o gustare inainte de antrenament si pastreaza o masa mai bogata dupa antrenament.

Leave A Comment

De exemplu poti manca o banana cu g iaurt grecesc. Alte exemple Inainte de sala poti manca fructe proaspete cu iaurt sau branzica de casa cottage cheesesmoothie-uri sarace in zahar, sandwich-uri cu carne slaba, somon cu orez, cartof dulce cu ou fiert, omleta, ochiuri etc. Ideea este sa alegi sa mananci ceva usor digerabil, sarac in calorii si grasimi. Cu cat timp inainte de sala trebuie sa mananac?

January 15, Se spune că mușchii se cresc 30 la sută la sală și 70 la sută în farfurie. Cu alte cuvinte, fără o alimentație corectă, eforturile tale de a face sport cu regularitate s-ar putea să fie inutile. Dacă vrei să îți sculptezi corpul și să crești în masa musculară, acest articol te va învăța cum să realizezi asta, îți va explica principiile care stau în spatele nutriției și îți va expune câteva dintre miturile legate de o alimentație corectă. Să începem!

Este recomandat sa mananaci cu ore inainte de sala, daca mananci o masa mai bogata de ex. Stiu cum este sa te antrenezi cu stomacul plin si nu este o senzatie placuta, plus ca poti avea si stari de voma iar antrenamentul cu siguranta nu va fi foarte intens.

ce sa mananci cand mergi la sala ca sa slabesti

Asadar, pentru a evita astfel de situatii si un drum degeaba pana la salamananca cu 2 ore inainte de antrenament insa nu ca sa te super saturi. Evita grasimile inainte de antrenament, intrucat tind sa tina mancarea mai mult in stomac si tu ai nevoie de o digestie rapida si energie.

Eu cel mai bine ma antrenez pe stomacul gol asa ca ori de cate ori ma antrenez dimineata profit de acest lucru si fac in acest fel si post intermitent.

Doar o cafea si atat.

ce sa mananci cand mergi la sala ca sa slabesti

Testeaza si vezi ce ti se potriveste mai bine.